Menu

Rimi üleskutse ärgitas mitutsada inimest plastivabalt tarbima

  • Kirjutas Heleri Lakur

Võru Rimi supermarketi tootespetsialisti Katerini sõnul ei ole tema jaoks võõras pakendivabalt elada. Näiteks on ta aastaid kasutanud puu- ja juurviljade ostuks korduvkasutatavat võrkkotti ja poest toitu ostes eelistab ta alati paberkotti. Foto: AIGAR NAGEL

Eelmise kalendrinädala jooksul, 25.–31. märtsini kutsus AS Rimi Eesti Food üles kõiki kodanikke osalema üleskutsega „7 päeva plastikuvabalt”, mis kutsus kõiki loodussäästlikult mõtlevaid kodanikke poodlema plasti- ja kilekotivabalt ning muu hulgas kasutama korduvkasutatavat puu- ja juurviljakotti ning loobuma reklaamist postkastis.

Rimi loodud „Tarbime targalt” sotsiaalmeediagrupiga on liitunud ligi 5000 inimest ning toimetus uuris, kuidas ühe suure kaubandusketi kampaania inimesi kaasa tõmbas ja miks ühiskond selliseid üleskutseid vajab.

Palun logi esmalt sisse

Seda lugu näevad täispikkuses ja suurte fotodega ainult Digilehe tellijad.
Digilehe lugemisõigusega saab ligipääsu portaalidele vorumaateataja.ee ja digileht.vorumaateataja.ee, mis sisaldavad kõiki artikleid, kaastundeavaldusi, kuulutusi ja reklaame. Lugemisõiguse saab vormistada siit.

LOE VEEL

Viimase hetke pakkumine

15 PÄEVA ENIMLOETUD