Menu

Omniva tõstab tulevast aastast perioodikateenuse hindu 11,1 protsenti

  • Kirjutas Võrumaa Teataja

FOTO: Aigar Nagel

Eesti Posti perioodikateenuste juhi Sandra Kruseli sõnul on perioodikateenuse 11,1protsendiline hinnatõus parim viis kvaliteetse kojukandeteenuse säilitamiseks.

„Perioodikateenuste hindade osas on peetud väljaandjatega läbirääkimisi alates märtsist ning kompromissina saavutatud hinnatõus on hetkel parim viis, kuidas tagada kvaliteetse kojukande säilimine. Hinnatõusuga kaasnev lisaraha suunatakse postitöötajate palgatõusuks. Tänu hinnatõusule saab ettevõte neile konkurentsivõimelisemat palka maksta,” ütles Krusel kommentaaris BNSile.

Arvestades plaanitavat hinnatõusu ning riigidotatsiooni on 2020. aasta kojukande prognoositav kahjum ettevõttele siiski 2,2 miljonit eurot.

Kruseli sõnul on Eesti Postil ka edaspidi plaanis jätkata kojukannet senistel kokkulepitud tingimustel, et lehed peavad inimeste postkastidesse jõudma päeva jooksul, maapiirkondades hiljemalt kella 16ks. „Konkurentsivõimeline palk on üks vahend, kuidas saame kvaliteetset tööd tagada.”

„Jätkusuutliku kojukande püsimine on väljakutse, millele peavad koos lahenduse leidma riik, kirjastused ja teenusepakkujad ehk postiettevõtted,” sõnas Krusel, kelle sõnul on kojukanne vaid üks komponent, mis kujundab lehetellimuse lõpphinna tarbijale.

Eesti Posti kaubamärki kasutav Omniva teatas esmaspäeval, et tõstab perioodikateenuse hindu tulevast aastast 11,1 protsenti, meediaettevõtete hinnangul on hinnatõus aga liiga suur ning ettevõtted oleks nõus viieprotsendilise hinnatõusuga.

LOE VEEL

LOE VEEL

15 PÄEVA ENIMLOETUD