Menu

2020: tavaautode hind hüppab üles, tulevad CO2 trahvid ja kallid elektriautod ning esimesed tuulikud ja päikesepaneelid vajavad väljavahetamist …

  • Kirjutas Kalev Annom

Lõuna-Eesti Volkswageni keskuse Aasta Auto Pluss müügidirektor Rein Kullamaa kinnitab, et kui Volkswagen midagi teeb, siis teeb alati väga teedrajavalt. Müügidirektor soovitab praegu võtta liisingusse korralik sisepõlemismootoriga auto, sest nende arendamine ei lõpe niipea. Foto: KALEV ANNOM

Kui kiviajal oli aeganõudev ja raske leida väga head kirveks sobivat kivi, siis nüüdisajal on aeganõudev ja raske leida infotulva seest vajalikku infot.

Kas uute sisepõlemismootoritega autode hinnad tõusevad uuel aastal lausa mitme tuhande euro võrra? Kas see toob kaasa ka kasutatud autode hinnahüppe? Kes on need inimesed, kes ostavad kalli ja pisikesevõitu elektriauto, mis maksab sama palju nagu avar ja mugav populaarne sisepõlemismootoriga linnamaastur? Kas enam tasubki soetada bensiini- või diiselmootoriga autot? Elektriautode kaskokindlustus olevat hirmuäratavalt kallis? Millal muutuvad tänavapildis tavaliseks isejuhtivad-liikuvad autod ja bussid?

Praegu ei osata üheselt öelda isegi seda, et kuigi Eestis oli esimene elektriauto Mitsubishi i-MiEV (2010), siis kas mitte ei alanud siiski tegelik elektriautode aeg Nissan Leafiga (2012).

Palun logi esmalt sisse

Digilehe lugemisõigusega saab ligipääsu portaalidele vorumaateataja.ee ja digileht.vorumaateataja.ee, mis sisaldavad kõiki artikleid, kaastundeavaldusi, kuulutusi ja reklaame. Lugemisõiguse saab vormistada SIIT.

LOE VEEL

LOE VEEL

15 PÄEVA ENIMLOETUD