Menu

Teenindussaali töö ümberkorraldamine viib Võru politseimajast kolm töökohta

  • Kirjutas Kadi Annom

PPA teenindussaalide tööaja vähendamisel on mitu eesmärki. Üheks neist kokkuhoid palgatõusu võimaldamiseks.  Foto: AIGAR NAGEL

Käesoleva nädala alguses teavitas politsei- ja piirivalveamet, et alates 3. jaanuarist teenindatakse Võru teenindussaalis kliente senise viie päeva asemel ainult kolmel päeval. Kõigil tööpäevadel jääb teenindussaalis võimalus jätkuvalt kasutada digikioskit, mille järel on võimalus dokumenditaotlus esitada iseteeninduses.

29 protsenti

Lõuna prefektuuri teenindustalituse juhataja Angela Kahari sõnul on PPA eesmärgiks iseteeninduse ja digikioskite iseseisvat kasutamist rohkem soodustada ja seeläbi muuta kliendikäitumist. „Suuname üha rohkem inimesi iseteenindusse, et isikut tõendavate dokumentide taotlemise osakaal oleks 70 protsenti kõigist esitatud taotlustes. Juba täna esitatakse 45 protsenti kõigist taotlustest iseteeninduses ehk peaaegu pooled PPA kliendid on jätnud teenindusletti tulemata.

Edasi lugemiseks palun logige sisse

Digilehe lugemisõigusega saab ligipääsu portaalidele vorumaateataja.ee ja
digileht.vorumaateataja.ee, mis sisaldavad kõiki artikleid, kaastundeavaldusi, kuulutusi ja reklaame. Lugemisõiguse saab vormistada SIIT.

LOE VEEL

LOE VEEL

20 PÄEVA ENIMLOETUD