Toyota on 2. aastat keskkonnasõbralikuim bränd

Toyota on Interbrandi raportis „Best Global Green Brands” teist aastat järjest esikohal

Toyota säilitas esikoha teises aastaraportis „Best Global Green Brands”, mille Interbrand täna avaldas. Selles raportis võrreldakse avalikult kättesaadavate andmete ja teabe põhjal avalikkuse tunnetust kaubamärgi keskkonnasäästlikkusest (ehk rohelisest kuvandist) tegelike keskkonnanäitajatega.

Interbrandi sõnul tuleneb ettevõtte edu iga-aastases raportis sellest, et Toyotas on jätkusuutlikkus endiselt juhtkonna üks peamine prioriteet. Samuti märgib Interbrand, et ettevõtte tõelise eduloo taga on kindlasti ka asjaolu, et 15 aastat pärast esmaesitlust on maailma esimene masstoodangus olev täishübriidmudel Toyota Prius laienenud kõikehõlmavaks tooteperekonnaks.

2012. aasta aprilli lõpus ületas ettevõtte täishübriidsõidukite üleilmne müük 4 miljoni künnise, sh müüdi Euroopas ligi 430 000 ühikut. 2012. aastal plaanib Toyota Europe suurendada Toyota ja Lexuse täishübriidsõidukite turuosa 14%-ni. Praegu on see umbes 10%.

Alates sellest aastast kuuluvad Euroopas Toyota Priuse tooteperekonda Toyota Prius, seitsmekohaline Toyota Prius+ ja Toyota Prius Plug-in Hybrid, mis toovad Priuse keskkonnaeelised paljude kliendirühmadeni. Tänu Euroopas valmistatud Toyota Yaris Hybridi hiljutisele esmaesitlusele on vaikuse revolutsioon jõudnud ka Euroopa B-segmenti.

Jätkates püüdlusi töötada välja ülim ökoauto, pühendub Toyota jätkusuutlikus tegevuses endiselt oma 360° lähenemisele, et vähendada süsinikuheidet kogu tootmis- ja müügiprotsessis. Lisaks pingutab ettevõte loodusvarude säästmise nimel, soodustades materjalide taaskasutamist ja ringlust.

bns


 


 

LOE VEEL


 


 


 


 

  

 

20 PÄEVA ENIMLOETUD