Swedbanki Põlva esindus on alates maikuust viie päeva asemel avatud vaid kahel päeval nädalas: esmaspäeval ja kolmapäeval.
Swedbanki esindaja sõnul on muudatus seotud pangakontori oluliselt vähenenud külastatavusega. Kolme aastaga on klientide voog Põlva kontoris vähenenud ligi kolm korda. See on mõistetav, sest digitaalseid lahendusi on pidevalt lisandunud ning klientide eelistuseks on kujunenud oma pangaasjade ajamine interneti- või mobiilipangas. Ka arvelduskontot pangas saab avada interneti teel pangakontorit külastamata. Samuti on võimalik saada peale telefonikonsultatsiooni ka videonõustamist ning kodulaenu või liisingut saab võtta täielikult digikanaleid kasutades.
Swedbanki kinnitusel jätkavad Põlva kontori töötajad samas koosseisus ka edaspidi, sest uued klienditeenindusajad ei muuda töötajate koormust, sest teistel aegadel tegeletakse muude panga töörollide täitmisega.