Menu

.      

Eesti Energia asendab Võru klienditeeninduse mobiiliäpiga

  • Kirjutas Võrumaa Teataja

Foto: VÕRUMAA TEATAJAKLIENDITEENINDUSPUNKTIDE SULGEMINE ❯ Eesti Energia teatas Võru ja teiste maakonnakeskustes asuvate klienditeeninduste sulgemisest alates 1. augustist. Edaspidi on energiafirmaga suhtlemisel võimalik kasutada mobiiliäppi või arvutit.

Eesti Energia teenindusosakonna juhataja Eve Vuksi sõnul eelistavad kliendid lahendada elektrilepingutega seotud küsimusi üha enam elektroonilistes kanalites. „Juba ligi 90 protsenti klientidest pöördub küsimuste korral e-teenindusse või helistab klienditelefonile,” teatas Vuks. „Keskmiselt 98 protsenti elektrilepingutest pikeneb automaatselt ja üle 12 000 kliendi kasutab elektritoiminguteks Eesti Energia mobiiliäppi.” Sellele viidates on ettevõte otsustanud lõpetada klientide teenindamise väikelinnade kontorites.

Alates 1. augustist saab Eesti Energia elektrilepingutega seotud küsimuste korral pöörduda ettevõtte e-teenindusse, saata e-kiri, helistada klienditelefonile või minna Tartu või Tallinna klienditeenindusse.

Vuksi kinnitusel keskendub Eesti Energia telefoniteeninduse ja e-teeninduse arendamisele ning toob lähiajal välja uued lahendused lepingutega seotud toiminguteks.

Elektrilevi koondab samuti

Eesti Energia kontserni võrguettevõte Elektrilevi säilitab 1. augustist füüsilise klienditeeninduse lisaks Tallinnale ja Tartule ka Jõhvis ning Pärnus, ent teised klienditeeninduspunktid suletakse.

„Jätkame klientide teenindamist Elektrilevi esindustes neljas suuremas linnas. Teistes maakonnakeskustes on põhjalikumat nõustamist vajavate teemade puhul klientidel võimalik leppida kokku kohtumine Elektrilevi spetsialistidega,” ütles Elektrilevi klienditeenindusosakonna juhataja Taavo Randna.

 

20 PÄEVA ENIMLOETUD