1. oktoobrist sulgeb sotsiaalkindlustusamet oma Põlva klienditeeninduse ning kuni selle ajani on klienditeenindus avatud kolmapäeviti kell 8.30–16.30.
Sotsiaalkindlustusameti kliendisuhete ja teabehalduse osakonna juhataja Mare Sillaotsa sõnul oli otsus Põlva kontor sulgeda keeruline ja emotsionaalne., „Me mõistame, et paljudele Põlva ja selle ümbruse elanikele võib see otsus tuua kaasa ebamugavusi. Teenindame Põlvas septembri lõpuni kliente vaid ühel päeval nädalas, kuid kontori ligipääsetavuse parandamiseks vajalike investeeringute puudumine sundis meid raske südamega tegema valusa otsuse kontor lõplikult sulgeda,“ selgitas ta.
Sillaots lisas, et üldine klienditeeninduste külastatavus on viimastel aastatel märgatavalt langenud, kuna üha rohkem inimesi kasutab mugavalt iseteenindusportaali. „Iseteenindusportaal on kättesaadav ööpäevaringselt ning seal saab pea kõik vajalikud toimingud kiirelt ja lihtsalt teha. Viimase kahe aasta jooksul on iseteeninduse kaudu tehtud pöördumiste arv kasvanud üle 300 korra, samas kui teenindusbüroode külastatavus on langenud ligi 30 protsendi võrra.“
"Oleme teadlikud, et sellised muutused võivad mõjutada neid, kes eelistavad silmast silma teenindust. Palume inimestel arvestada, et kuigi kontor sulgub, on olemas mitmeid muid võimalusi meiega ühendust võtta ja vajalikud toimingud ära teha," märkis Sillaots.
Sotsiaalkindlustusametiga ühenduse saamiseks soovitab amet kasutada iseteenindusportaali iseteenindus.sotsiaalkindlustusamet.ee, broneerida aeg videonõustamiseks, helistada infotelefonile 612 1360 ning saata e-kiri
Põlvale lähimad sotsiaalkindlustusameti klienditeenindused asuvad Võrus ja Tartus. Samuti tuletab amet meelde, et iga kuu viimasel reedel on kõik sotsiaalkindlustusameti klienditeenindused suletud.