Eesti Energia teavitas jaanuaris kliente, et alates veebruarist saadetakse arve vaid e-posti teel, ettevõte soovib nii vähendada paberarvete väljastamist ja sellega kaasnevaid kulusid.
Eesti Energia pressiesindaja Eliis Venniku sõnul ei ole ettevõte lõpetanud paberarvete väljastamist ning need kliendid, kellel e-maili aadressi ei ole, saavad arve jätkuvalt posti teel. "Küll aga saatsime jaanuaris kirja neile klientidele, kellel on olemas ka e-posti aadress, ent kes said arvet jätkuvalt paberkandjal ning andsime märku, et edaspidi hakkavad need kliendid saama arvet elektrooniliselt," ütles Vennik BNS-ile.
Venniku sõnul aitab see säästa nii keskkonda kui vähendada arve väljastamisega seotud kulusid. "Kui aga mõni e-maili kasutavatest klientidest soovib siiski mingil põhjusel paberarvet saada, on tal võimalik sellest soovist meie klienditeenindusele teada anda," lisas Vennik.