Jaekaubandusettevõtete kaupade jaemüük suurenes 2015. aasta mais eelmise aasta maiga võrreldes püsivhindades 8 protsenti 452,9 miljoni euroni, seega jäi mais kauplustesse 345 eurot elaniku kohta.
Mais suurenes jaemüük enamikul tegevusaladel, vaid tekstiiltoodete, rõivaste ja jalatsite kauplustes oli jaemüük protsendi võrra väiksem kui eelmise aasta mais. Enim suurenes jaemüük posti või interneti teel, kus müük kasvas aastaga 57 protsenti, teatas statistikaamet.
Keskmisest enam ehk 43 protsenti suurenes jaemüük veel ka muudes spetsialiseeritud kauplustes, kus kaubeldakse peamiselt arvutite ja nende lisaseadmete, fotokaupade, raamatute, sporditarvete, mängude ja mänguasjade, lillede, istikute ja muuga ning kasutatud kaupade kauplustes ja väljaspool kauplusi ehk kioskites, turgudel ja käest-kätte , mis kasvas 28 protsenti.
Tööstuskaupade kaupluste jaemüügi kasv, mis aprillis aeglustus, kiirenes mais taas ning müük kasvas eelmise aasta maiga võrreldes 18 protsenti. Tööstuskaupade kaupluste jaemüügi kasvu kiirenemisele avaldas osaliselt mõju eelmise aasta mai väga madal võrdlusbaas.
Toidukaupade kaupluste jaemüük on viimased kaks kuud näidanud stabiilselt kasvu. Sarnaselt aprillile suurenes ka mais nende kaupluste jaemüük eelmise aasta sama kuuga võrreldes 1 protsendi võrra.
Mootorikütuse jaemüük suurenes 2014. aasta maiga võrreldes püsivhindades 4 protsenti.
Aprilliga võrreldes suurenes mais jaekaubandusettevõtete kaupade jaemüük püsivhindades 7 protsenti. Sesoonselt ja kalendaarselt korrigeeritud andmete põhjal oli kasv 1 protsent. 2015. aasta viie kuuga suurenes jaekaubandusettevõtete kaupade jaemüük eelmise aasta vastava perioodiga võrreldes püsivhindades 8 protsenti.
Jaekaubandusettevõtete müügitulu oli mais 525,4 miljonit eurot, millest kaupade jaemüük andis 86 protsenti. 2014. aasta maiga võrreldes suurenes müügitulu püsivhindades 5 protsenti, eelmise kuuga võrreldes 7 protsenti.