Tänavu veebruaris müüdi Eestis 1622 uut sõiduautot, mida on 32,6 protsenti ehk 400 autot enam kui mullu samal ajal.
Käesoleva aasta kahe esimese kuu kokkuvõttes on müüdud 3407 uut sõiduautot, mida on 19,7 protsenti rohkem kui eelmise aasta kahe kuu kokkuvõttes. Uued sõiduautod moodustasid veebruaris kogu impordist ligi poole, teatas Autode Müügi- ja Teenindusettevõtete Eesti Liit (AMTEL).
Müüginumbrid kasvasid peaaegu kõigis segmentides, kõige enam aga väikeautode ja keskautode segmentides. Enim müüdi veebruaris väiksema keskklassi autosid. Eestist välja müüdi veebruaris 91 uut sõiduautot.
Enimmüüdud automark oli taas Toyota 219 sõiduautoga, järgnesid Škoda 204 ja Renault 131 autoga. Enim müüdud mudeliks osutus Nissan Qashqai 104 autoga, järgnesid Škoda Octavia ja Toyota Avensis, mida müüdi vastavalt 94 ja 58 tükki. Veebruaris müüdi ka neli uut elektriautot.
Tarbesõidukite müük pöördus veebruaris pärast jaanuarikuist kerget langust taas tõusule ja tarbesõidukeid müüdi 20,8 protsendi võrra enam kui mullu. Kahe kuu kokkuvõttes on tarbesõidukeid müüdud 854, mida on 6 protsendi võrra rohkem kui mullu samal perioodil.
Automarkidest oli veebruaris edukaim Peugeot 47 sõidukiga, edestades Volkswagenit ja Renault’d, mida müüdi 41 sõidukit. Veokite segmendis olid edukaimad Volvo ja Scania, vastavalt 31 ja 22 müüdud veokiga.