Kohe, kui õhus tekkis kevade hõngu, hakkasid eestimaalased tundma suuremat huvi kõige vastu, mis võimaldab midagi maitsvat või ilusat kasvatada – nii on näiteks Maxima kauplused juba müünud umbes 5 miljonit pakki köögiviljade, maitsetaimede ja lillede seemneid.
Nõudluse aiandustoodetele määrab ilm. Aias vajalike toodete müük algas tegelikult juba jaanuaris ja mõnevõrra kasvas veebruaris, hooaja tipp langes aga märtsikuusse. "Võrreldes eelmise aastaga on märgata suuremat huvi nii selle vastu, mida saab kasvatada ise, kui ka kõikvõimalike abivahendite vastu, millega taimi ja aeda hooldada," iseloomustas ostjate eelistusi Maxima Eesti ostudirektor Kristina Mustonen pressiteate vahendusel.
Mustose sõnul on sadade seemneliike seas kõige populaarsemad köögiviljad ja vürtsid ning istikute seas oodatult lilled. "Nagu möödunud aastalgi, on peaaegu igas vastavas ostus pakk kurkide, tomatite ja tilliseemneid," selgitas Mustonen. "Istikute puhul ulatub valik tumedatest viinamarjadest kuni dekoratiivse pajuni, kuid kõige suuremas koguses ostetakse roose: võrreldes eelmise aastaga kasvas nende müük neli korda."
Kõigi teiste aiatoodete hulgas – alates mullast ja väetisest kuni taimede ja murupiirideni – on kõige populaarsemad sel hooajal aiaseadmed. "Võrreldes eelmise aastaga on nõudlus tööriistade järele kasvanud juba 10 ja pottide järele 20 protsenti ning kastmisvahendite puhul koguni isegi 34 korda," rääkis Mustonen.
Tema sõnul pöörab jaekett ostjatele pakutavate aiatoodete valikul erilist tähelepanu kõrgele kvaliteedile. "Soovime pakkuda oma klientidele kõike, mis vaja selleks, et nende kodus kasvatatud aiasaadused oleksid tervislikud," lisas ta.