MUREKOHT Võru linnas käivad ehitustööd
Võru keskväljaku ehitustöödega seoses on linna ristmike juurde paigaldatud ümbersõitu suunavaid ja keelavaid liiklusmärgistusi.
14. maist alates on suletud keskväljakuga piirnev Tartu tänava lõik ja Jüri-Tartu tänava ristmik.
Kõige olulisem on järgida ajutisi liikluskorralduse märke. Ehituse käigus teid suletakse ja avatakse. Praegu on kinni Jüri-Tartu tänava ristmik ja sealt lähtuvad lõigud Koidula tänavani ja Lembitu tänavani. Tupiktänavad on täielikult Lembitu tänav ja osaliselt Jüri ja Tartu tänav (Jüri-Tartu ristmiku ümbruses). „Linnavalitsuse ja ka ehitaja eesmärk on võimalikult kiiresti lõigud uuesti liikluseks avada. Hetkel kulgevad tööd plaanipäraselt.
Suuremateks linna üritusteks, mis algavad juuli esimese nädala lõpust, on eesmärk Jüri tänav liikluseks taas avada,” märgib Võru linna avalike suhete spetsialist Marianne Mett.
Edasi lugemiseks palun logige sisse
Digilehe lugemisõigusega saab ligipääsu portaalidele vorumaateataja.ee ja digileht.vorumaateataja.ee, mis sisaldavad kõiki artikleid, kaastundeavaldusi, kuulutusi ja reklaame. Lugemisõiguse saab vormistada SIIT.
Keset kiviplatsi tuleb panna sotsist Võru linnapee 6- meetrine betoonkuju.
Loodetavasti pole "üllatused" sellega veel lõppenud. Aasta veel aega selginemisteks. Annb ehk veel hambaid teritada. Algus on juba paljulubav.
Selgitan olukorda. Kuulujutud käivad: Jüri lõik läheb rea võrra kitsamaks e. jääb ainult päri-/vastassuund, kuna tahetakse kõnnitee saada ühe liini peale sirgeks. Bussipeatus pannakse allee otsast elumaja ette, kuigi korteriühistu sellega rahul pole ja on ka väidetavalt vastavasisulise kirja esitanud, kuna peatuse teema salgas herr ülemvaliseja isiklikult, ühistu koosolekul aasta tagasi, targu maha, et veelgi rohkem koslepit ei saaks ning valitsejad võiksid rahus ja segamatult kõik kooskõlastused/load/kinnitused kätte saada. Alles nüüd s.o. mai alguses, kui ehitus juba käib, olla mejaelanikele esitletud seda, kui fakti, millega ei ole mõtet vaielda. Ohutuse jututeema kisub sinna halli hülge möla kanti. Nädalapäevad hiljem oli keegi veel, kindral-kuberneri asemel, kohal käinud ja selgitanud, et ka see pole veel kaugeltki kõik. Nimelt, projekti järgi saab Jüri lõik, Tartu - Koidula vahelisel alal, olema kiirusepiiranguga 10km/h aga kui eriti hästi läheb, peaks ehk saama ka kuidagi orgunnida 30km/h, mitte rohkem.
Sama siin.