Võru keskväljaku osa ehk Jüri tänava kivisillutisega teelõik valmis: harjugem rahulikult sõitma!

Looduslikke graniitkivist täringukive on kasutatud ka Võru keskväljaku rajamisel Jüri tänava teelõigul Tartu ja Koidula tänavate vahel. See on üks osa keskplatsist ja linna südamest, kus lubatud maksimaalne kiirus ei tohi ületada 30 km/h. Foto: AIGAR NAGEL

UUENENUD TEELÕIK ❯ Mõned nädalad tagasi avati liiklejatele Võrus Jüri tänava teelõik Tartu tänava ja Koidula tänavate vahel, mis on üks osa Võru keskväljaku ehitusprojektist. Nüüd on sillutuskivi ja vuugiseguga täidetud teelõik kutsunud esile vastakaid arvamusi, sest teelõigu läbitavus on tekitanud nii mõneski linnakodanikus pahameelt.

Millest on teelõigu ebatasasus tingitud?

Ühelt poolt on küll teelõigu ehitustöödel lähtutud projektis etteantud tingimustest, kuid esineb ka ehitajapoolseid näpukaid. Linnamajanduse osakonna juhataja Raiko Palm nendib, et murtud looduskivist teesillutis on kindlasti ebatasasem kui asfaltkattega tee või isegi betoonkivisillutisega tee. Seadusemäärus tee ehitamise kvaliteedi nõuete kohta ütleb, et sillutiskivist tee puhul on lubatud teatud hälbed. Näiteks piki- ja põikitasasuse puhul on lubatud kivide omavaheline kõrguste erinevus klombitud munakivisillutisel mitte rohkem kui 15 millimeetrit. Seega on teatud ebatasasused looduskivist ja munakiviteede puhul normaalsed. Võib-olla lisabki see asjale oma võlu.

Parandustööd veel käivad

Palmi sõnul on Võru keskväljakule paigaldatud sillutuskivi tasasust nii omanikujärelevalve kui ka tellija korduvalt mõõtnud. „Tasasuse nõuet ületavad kohad Jüri tänava sõiduteel Tartu tänava ja Katariina allee vahel on tuvastatud ja markeeritud ning neid kohti korrigeeritakse töövõtja poolt lähiajal,” selgitab linnamajanduse juhataja Palm.

Edasi lugemiseks palun logige sisse

Digilehe lugemisõigusega saab ligipääsu portaalidele vorumaateataja.ee ja
digileht.vorumaateataja.ee, mis sisaldavad kõiki artikleid, kaastundeavaldusi, kuulutusi ja reklaame. Lugemisõiguse saab vormistada SIIT.

Comments  
  0
Minu arvamus on et sillutisemuster oleks võinud olla sümmeetriline,mitte et algus on ok ja keset teed jookseb teisele reale sisse ja siis üldse lüüakse kõigele käega :-)
  +6
Jalgrattaga on jama sõita peksab hambad suust ja käed värisevad pärast veel mitu tundi, viinaklaas ei taha ka enam käes püsida.
  +1
ärge virisege kannatage. mõne aasta pärast pannakse kindlasti asfalt.
  +1

Quoting tsinkplekkpäng:

krr
mu arust mingid kõrgused vaevad seal hoopis ning olemasolev tööjõud ei osand seda teha. trev2 vaatas, et lihtne mahutöö , muudkui lükka - aga tahtis saada seda liiga odava tööjõuga. eeh, võru värk ... küll saab , aga ei saa ... jälle põhjust taevast maani kisada reformierakonna kombel ... tööjõudu pole. ich - ich- ichii. tegelikult tööjõudu kõik kohad täis, ainult tegele ja tee kaupa.
aigreni tehtud katariina allee on igal juhul kobedam.


Kivipartner paigaldas seal kive
  +6
Plaan sell nädalavahetusel sõita testima
  0

Quoting Guest:

Kas projekt nägi ette väga ebatasasena? Jubedalt viskab autot. krr


Võibolla peaks uute amortide peale mõtlema hakkama?
  +1
Elame ja näeme
  +9

Quoting Mari-Liis Meitern:

Parem oleks võinud säilitada ajaloolise väärtusega munakivi tee, mis asfaldi alt välja tuli


Niion ...
niinagu rõuges lõhuti korralik maakivisild ja asemele ehitati mädanev puusild...
huvitav miks muinsuskaitse jälle magas
  -5
Natuke lainetab tõesti. Aga vaikselt läbi sõittes pole hullu. Kui kriitilisemad kohad ära parandatakse, siis on okei.
See halisemine siin aga ei anna mitte midagi!
  +13
Parem oleks võinud säilitada ajaloolise väärtusega munakivi tee, mis asfaldi alt välja tuli
  -20
Appi kui haige.. Kõik kiruvad... Saage üle 1. Peale seada kirumist ei muutu midagi.. Ja väikse silmaringiga inimene ootabki vist et oleks ainult asfaldtee.. Saage üle.. 2. Kõik need pargid ja valgusfoorid on kuulnud teie kriitikat.. Praegu toimivad need väga ilusasti ja on oluliselt mugavamad kui varem. Ja 3. Metsainimesed kes igatsevad nii väga loodust minge võrusoo katlamaja taha jalutama.. Seal on puid piisavalt... Pange plätud ka jalga.. Saate nautida loodust ja mõnusat pinnast!
  +14
Sõidutee on nii kitsaks tehtud nagu hiirev..t. Samas laiutab mõttetu plats (väljak) . Sellest kvaliteedist parem ei räägi. Ma saabun salajaa kui laine ja loksutaan sind seni kuni kaine ......
  0

Quoting tsinkplekkpäng:

krr
mu arust mingid kõrgused vaevad seal hoopis ning olemasolev tööjõud ei osand seda teha. trev2 vaatas, et lihtne mahutöö , muudkui lükka - aga tahtis saada seda liiga odava tööjõuga. eeh, võru värk ... küll saab , aga ei saa ... jälle põhjust taevast maani kisada reformierakonna kombel ... tööjõudu pole. ich - ich- ichii. tegelikult tööjõudu kõik kohad täis, ainult tegele ja tee kaupa.
aigreni tehtud katariina allee on igal juhul kobedam.


katariina alle täpselt rataste alla jäävate sügavate sadeveerestidega on ka paras käkk
  +4
1,5 cm siis 5 cm pärast veel 1,5 cm ning kaugele see ühemeetrine JOKK ebatasasus jääb - uskumatu milliseid sileajulisi 3,2 milli ahnuses toimetab
  +7
Läksin sealt üleeelmine nädal jala läbi, tundus, et raskete masinatega oli paigaldatud kivikate laineliseks sõtkutud.
  +35
krr
mu arust mingid kõrgused vaevad seal hoopis ning olemasolev tööjõud ei osand seda teha. trev2 vaatas, et lihtne mahutöö , muudkui lükka - aga tahtis saada seda liiga odava tööjõuga. eeh, võru värk ... küll saab , aga ei saa ... jälle põhjust taevast maani kisada reformierakonna kombel ... tööjõudu pole. ich - ich- ichii. tegelikult tööjõudu kõik kohad täis, ainult tegele ja tee kaupa.
aigreni tehtud katariina allee on igal juhul kobedam.
  +25
Päeva valguses ei saa visuaalselt veel nii aru. Aga kui öösel tuledega sõita siis oleks nagu kuupeale sattunud. Kõik on laineline ja lohkjas. Ütlene nii, et oleks ikka parenini saanud teha. Kallid kaaslinlased, tehke pakkumisi , mil kuul ja aastal kogu see jama taas ülesse võetakse ja parandused tehakse ?
  +25
Kas projekt nägi ette väga ebatasasena? Jubedalt viskab autot. krr

 


 

LOE VEEL


 


 


 


 

  

 

20 PÄEVA ENIMLOETUD