Heauskne kliendikaardilaenaja langes pettuse ohvriks
Võru Maxima kaupluses jäi heauskne kliendikaardi laenaja ilma arvestatavast summast, mille oli osteldes boonusrahana kaardile kogunud. Fotod: Aigar Nagel
Kuigi enamik kauplusekette võimaldavad füüsilise kliendikaardi asemel kasutada mobiiltelefoni laetud rakendust, siis paljud seda tehnoloogiavõimalust ei soovi või ei oska kasutada. Nii on kauplusekülastajate hulgas palju neid, kes kasutavad endiselt füüsilist kliendikaarti. Varasemal ajal, mil iseteeninduskassad olid pigem haruldus, trehvas ikka järjekorras seistes olukorda, kui ees seisev klient uuris järjekorras olijailt, ega kellelgi ole mõne soodushinna saamiseks laenata kaupluse kliendikaarti. Ei olnud harvad ka juhud, mil klienditeenindaja ise soovi välja hõikas, et klient tootele taskukohasema hinna saaks. Ka nüüd on kliendikaardi laenamine tuttav olukord, kuid enamik oste tehakse iseteeninduskassades ja seeläbi on kaardi laenuks küsija ise ka klienditeenindajaks, mis võimaldab laenatud kaardiga omavoliliselt tehinguid teha.
Juhuseid palju
Möödunud nädalal pöördus toimetuse poole mees, kes kurtis, et jäi Võru Maxima kaupluses kaasostlejale kliendikaarti laenates oma kliendikaardil olevast boonusrahast ilma. Laenaja oli peale kliendikaardi lubatud kasutamise soodustuse saamiseks kasutanud maksmiseks võõrale kaardile kogunenud boonusraha. OÜ Maxima Eesti kommunikatsioonijuht Janika Jaago kinnitab, et kahjuks ei ole see sugugi esimene kord, mil kliendikaardil olev boonusraha sellisel moel võõrastesse kätesse satub.
Edasi lugemiseks palun logige sisse
Digilehe lugemisõigusega saab ligipääsu portaalidele vorumaateataja.ee ja digileht.vorumaateataja.ee, mis sisaldavad kõiki artikleid, kaastundeavaldusi, kuulutusi ja reklaame. Lugemisõiguse saab vormistada SIIT.