Menu

.      

Miks peaks oma nutitelefoni parandamise professionaalidele usaldama?

  • Kirjutas Võrumaa Teataja

Pixabay

63 protsenti nutitelefonide kasutajatest on tõsiselt mures ekraani võimaliku kahjustumise või telefoni salvestatud andmete kaotsimineku pärast. 92 protsenti kasutajatest tunnistab aga, et telefoni parandamine on nende jaoks liiga kallis. Kuigi inimeste mure ja soov taastada telefoni töökord võivad olla suured, on telefoni teenindusse andmisel oluline säilitada ettevaatlikkus.

Tänapäeval on raske ette kujutada kas või üht päeva ilma nutitelefonita, kuna see on muutunud meie elu oluliseks osaks. Nutitelefoni kasutatakse pea kogu aeg, mistõttu võib sellega juhtuda mitmesuguseid õnnetusi, mille eest pole kaitstud isegi kõige hoolikamad kasutajad.

Oma nutitelefoni teiste hoolde andmine ei ole lihtne valik ning see nõuab palju usaldust. Abi otsimine volitamata teenindustest ei ole alati hea mõte, kuna puudub garantii, et seal kasutatakse professionaalseid seadmeid ja et on olemas ligipääs sobivatele originaalvaruosadele.

Edasi lugemiseks palun logige sisse

Digilehe lugemisõigusega saab ligipääsu portaalidele vorumaateataja.ee ja
digileht.vorumaateataja.ee, mis sisaldavad kõiki artikleid, kaastundeavaldusi, kuulutusi ja reklaame. Lugemisõiguse saab vormistada SIIT.

LOE VEEL

LOE VEEL

20 PÄEVA ENIMLOETUD