Lugejad jagavad tagasisidet kliendikaartide kasutamise kogemuste kohta
Eelmise laupäeva Võrumaa Teatajas kirjutasime sellest, et kuigi enamik kauplusekette võimaldavad füüsilise kliendikaardi asemel kasutada mobiiltelefoni laetud rakendust, siis paljud seda tehnoloogiavõimalust ei soovi või ei oska kasutada. Seetõttu on kauplusekülastajate hulgas palju neid, kes kasutavad endiselt füüsilist kliendikaarti. FOTO: Aigar Nagel
Varasemal ajal, mil iseteeninduskassad olid pigem haruldus, trehvas ikka järjekorras seistes olukorda, kus klient uuris teistelt järjekorras olijailt, ega kellelgi ole mõne soodushinna saamiseks kliendikaarti laenata. Sageli hõikas ka klienditeenindaja ise selle soovi välja, et klient soodsama hinna saaks. Tänapäeval on kliendikaardi laenamine endiselt levinud, kuid iseteeninduskassade laia leviku tõttu on kaardi laenuks küsija ise ka „teenindaja”, mis võib viia olukordadeni, kus laenatud kaardiga tehakse omavoliliselt tehinguid.
Facebooki kommentaarides jagasid paljud oma kogemusi ja arvamusi seoses kliendikaartide kasutamisega Eesti poodides. Nii heatahtlikkus kui ka pettused tõstatavad olulisi küsimusi, mida nii kliendid kui ka kauplused peaksid arvesse võtma.
Heatahtlikkus või oht?
Osad inimesed tunnistasid, et on kliendikaarte laenanud heauskselt, et saada soodustusi või koguda boonuspunkte. Samas on olnud juhtumeid, kus kaardi omanik on selle käigus kaotanud oma boonused. Tõstatati ka probleem, kus kassapidajad nullivad boonused luba küsimata. Lahenduseks pakuti võimalust laenata kliendikaarti teenindaja kuuldes, mis annaks kaardi omanikule kindlustunde, et boonuspunktid ei lähe kaduma.
Edasi lugemiseks palun logige sisse
Digilehe lugemisõigusega saab ligipääsu portaalidele vorumaateataja.ee ja digileht.vorumaateataja.ee, mis sisaldavad kõiki artikleid, kaastundeavaldusi, kuulutusi ja reklaame. Lugemisõiguse saab vormistada SIIT.