Menu

Eesti inimeste ostud: 9 meetrit tšekke, 152 erinevat toodet ja 3,3 miljonit eurot boonusraha

  • Kirjutas BNS

FOTO: Aigar Nagel

Tead sa, mitu kilekotti aasta jooksul poest koju tõid? Või kui suur osa su ostukorvist oli täis kodumaist kraami? Kui tihti tõstsid korvi puu- ja köögivilju ja mitu meetrit tšekke peale ostu rahakotti pistsid?

Rimi pani kokku keskmise kliendi andmed, et vaadata eestimaalaste ostuharjumusi.

Miks teha kokkuvõtteid ainult majasiseseks kasutamiseks, kui “keskmise ostja” profiili tutvustamine on kõigile palju kasulikum, lisaks ka lõbusam ja põnevam.

“Meie sõnum on tegelikult lihtne - kasuta kilekoti asemel korduvkasutatavat ostukotti, vali digitšekk ning osta rohkem kohalikku ja tervislikku toitu. Soovime toetada heade muutuste elluviimist ja olla abiks neile, kes oma ostud Rimis teevad, eneseanalüüs on kindlasti abiks,” nendib Rimi Eesti vastutustundliku ettevõtluse juht Katrin Bats.

Edasi lugemiseks palun logige sisse

Digilehe lugemisõigusega saab ligipääsu portaalidele vorumaateataja.ee ja
digileht.vorumaateataja.ee, mis sisaldavad kõiki artikleid, kaastundeavaldusi, kuulutusi ja reklaame. Lugemisõiguse saab vormistada SIIT.

LOE VEEL

LOE VEEL

20 PÄEVA ENIMLOETUD