Minu nägemus Internti külastajatest on kahte sorti.
1. Kes reklaami näevad ja klikivad
2. Kes reklaami näevad aga ei kliki
Kumb neist kahest on kasulikum?
Enamjaolt arvavad kõik, et internetis klikke saades on kõik väga hästi, kuna siis jõuab klient reklaami pakkuja veebilehele.
Kuid paljud veebilehe külastajad, ei soovi klikkida reklaamidel, kuid siiski loevad või näevad neid. Seega pole klikkide arvu suurus alati näitaja, loeb ka lihtsalt lööv reklaam, mis võib päeva jooksul koguda koguni 5000-12 000 vaatajat.
Seitse soovitust kuidas koostada hea bänner.
1. Kasuta vilkuvat bännerit, mis annab kliendile vilkudes asjast suure ülevaate.
2. Lisa alati oma reklaamile www.sinusait.ee aadress, kuna paljudele jääb selline aadress meelde ja võib hiljem kasu tuua. (Tavaliselt tehakse reklaamid sellisena, et peale vajutades saab klient alles teada mis on teie veebilehe aadress)
3. Vaheta oma rekaami sisu alati iga paari nädala tagant. (uuringud on näidanud, et huvi bänneri vastu väheneb oluliselt pärast kahte nädalat.)
4. Kui inimesed klikivad Sinu reklaamile, siis soovivad nad kohe leida reklaamitut. Keegi ei soovi otsida teavet, mis on külastaja eest peidetud. Parim viis on lisada viide otse kampaanialehele!
5. Vaata alati oma reklaam peale valmiimist üle, kuna kiirelt vilkuvad bännerid ei meeldi kliendile kohe kindlasti.
6. Ärge lisage reklaami liialt palju teksti.
7. Küsi reklaamija firma logo ka enda lehele. Kui reklaamite end usaldusväärses ettevõttes, on positiivne näha nende logo enda kodulehel.