Menu

.      

Lennuki rike jättis Eesti reisikorraldajate kliendid Egiptusesse

Lennuki rike jättis Eesti reisikorraldajate kliendid Egiptusesse

Laupäeval teatas lennuvedaja Smartlynx, et seoses lennuki tehnilise rikkega lükatakse edasi Hurghada-Tallinn laupäevane lend.

Lennuvedaja ja reisikorraldajate TezTour ja Novatours esindajad on kinnitanud tarbijakaitseametile, et kõikide klientide eest kantakse hoolt, teatas tarbijakaitseamet. Antud juhtumi puhul on lennufirmal kohustus pakkuda ka hoolitsust – sööki, jooki, sidevõimalusi, vajadusel majutust ja transporti majutuskohta.

Reisikorraldajate esindajad on kinnitanud, et kõik kliendid on praeguseks majutatud viietärni hotelli ja nad tuuakse tagasi esimesel võimalusel. Käesoleval hetkel ei ole ametil põhjust kahelda Eesti reisikorraldajate võimekuses lahendada tekkinud olukord tarbijatele kõige paremal ja turvalisemal viisil, teatas tarbijakaitseamet.

bns

20 PÄEVA ENIMLOETUD