Augusti alguses muutusid kõik töötukassa telefoninumbrid ja 20 töötukassa büroos on avatud kõnekeskused. Kõnekeskused on avatud töötukassa klienditeenindusaegadel E,K,N 8.15-16.00; T 8.15-17.30 ja R 8.15-12.00.
Kõnekeskuste kasutuselevõtmine parandab töötukassa klienditeeninduse taset ja muudab klientide ja töötukassa töötajate vahelist suhtlust tõhusamaks.
Töötukassa büroode kõnekeskuste numbrid:
1. Põlvamaa 799 0960
2. Võrumaa 786 8750
Kõnekeskusse saabunud kõned salvestatakse 60-ks päevaks, et tagada parem klienditeenindus ning vajadusel võimalus üle täpsustada inimese jäetud teade, näiteks tema töölesaamise või haigestumise või mõne muu olulise asjaolu kohta.
Kõikide töötukassa esinduste numbrid: http://www.tootukassa.ee/index.php?id=12495
Üldistes töötukassat puudutavates küsimustes saab jätkuvalt pöörduda töötukassa infotelefonile 15501 (lauatelefonilt tasuta, Skype’st valida: tootukassa) Infotelefon töötab E-N 8.30-16.45; R 8.30-15.30.
Kirjalikult saab oma küsimuse või ettepaneku edastada järgneva kodulehe vormi kaudu: http://www.tootukassa.ee/index.php?id=12621