UUDISED

GALERII JA VIDEO Koolieelikud õppisid ohutuspäeval mängu kaudu ohte ennetama

Ohutuspäev tõi Võru spordikeskuse staadionile umbes pool tuhat koolieelikut. Päev algas teenistuskoerte etteastega, mis lastel silmad särama pani. Foto: AIGAR NAGEL

Reedel  toimus Võru spordikeskuse staadionil „Tunnen, tean, oskan” ohutuspäev, mis oli eelkõige mõeldud koolieelikutele, kuid millest olid oodatud osa võtma kõik huvilised.

PILDIGALERII Ühtlasi oli eilne üritus finaaliks sügisel alguse saanud projektile, mille käigus valmistati Võrumaa lasteaialapsi ette eelseisvaks kooliteeks. Koolieelikutele jagati loengute ning huvitavate ja mänguliste tegevuste kaudu teadmisi ohu ennetamiseks ja ohuolukorras käitumiseks. Maikuu alguses võtsid lapsed saadud teadmised ühiste joonistustena kokku, neist on avatud näitus Võru Maksimarketis. „Ühise ohutuspäeva eesmärk oli terve õppeaasta väldanud projekt kokku võtta ja kinnistada selle käigus saadud teadmisi, kogemusi ja praktilisi oskusi,” rääkis projekti eestvedaja ja Võru piirkonnapolitseinik Elar Sarik.

Missokülä-Hindsa teelõigul käib suurem tolmutamine

Missokülä-Hindsa teelõigu uueks katteks on kahekihiline asfaltbetoonkate kompleksstabiliseeritud alusel. Misso aleviku sissesõidusuundadele ehitatakse suunamuuterajad ehk šikaanid, Misso aleviku lõik valgustatakse, rajatakse 1,5 kilomeetri ulatuses jalg- ja jalgrattateid ning rekonstrueeritakse Misso parkla. Paigaldatakse ka uued liikluskorraldusvahendid, rekonstrueeritakse bussipeatused, riigitee 2 ristmik kanaliseeritakse tõstetud liiklussaarte abil. FOTOD: Aigar Nagel

Aprillikuus alustati maanteeameti tellimusel Missokülä-Hindsa teelõigu rekonstrueerimisega. Tööde tulemusel muutub teelõik ohutumaks ja liiklejatele turvalisemaks, teeäärse võsa eemaldamisega suureneb muu hulgas külgnähtavus.

Sügavad löökaugud teedel

 

Paari esimese nädala jooksul tekitas teelõigu läbitavus palju ebameeldivusi ning nurinat tuli siit- sealt. Teede olukord on aga praeguse seisuga paranenud. Maanteeameti lõuna teehoiu osakonna juht Tarmo Mõttus vastas toimetuselt saadetud päringule, et liiklejad peavad arvestama, et võivad tekkida 10–15 minuti pikkused seisakud. Ehitustöid tehakse etapi kaupa ja alates olemasoleva katte freesimisest peab lepingu kohaselt olema alumine asfaldikiht 60 päeva jooksul paigaldatud. Samuti lisab Mõttus Võrumaa Teatajale antud vastuses, et üldine kiiruspiirang objektil on 50 km/h, töötsoonis 30 km/h ning ametlikuks tööaeg on kella 8–20, vajadust mööda tehakse töid ka nädalavahetustel. „Elanikele on ehitusalale jäävatele kinnistutele juurdepääs tagatud ja suuremate takistuste korral teavitatakse neist eraldi,” märgib Mõttus.

Missokülä-Hindsa teelõigu uueks katteks on kahekihiline asfaltbetoonkate kompleksstabiliseeritud alusel. Misso aleviku sissesõidusuundadele ehitatakse suunamuuterajad ehk šikaanid, Misso aleviku lõik valgustatakse, rajatakse 1,5 kilomeetri ulatuses jalg- ja jalgrattateid ning rekonstrueeritakse Misso parkla. Paigaldatakse ka uued liikluskorraldusvahendid, rekonstrueeritakse bussipeatused, riigitee 2 ristmik kanaliseeritakse tõstetud liiklussaarte abil. FOTOD: Aigar Nagel


 


 


 


 


 


 

  

 

20 PÄEVA ENIMLOETUD