Kuigi lumesadu lähipäevil ei paista ja öiste väheste miinuskraadidega ilm püsib pigem vihmane, soovitab politsei autodele talverehvid varakult alla panna.
Politsei soovitab talverehvid alla panna juba enne esimese lume ja krõbedate külmade saabumist, ütles kolmapäeval BNS-ile politsei- ja piirivalveameti komissar Riho Tänak, kelle sõnul on kõige õigem aeg selleks siis, kui ööpäeva keskmine õhutemperatuur jääb viie soojakraadi juurde.
"Sellel temperatuuril muutub suverehvi koostis jäigemaks ning rehvimuster ei haaku enam asfaldikonarustega nii hästi kui suvel. Seda on soovitanud ka erinevad rehvitootjad," lausus Tänak. Esimene sügistalvine liiklusoht on must jää, mis tekkib eelkõige sildadel ja metsavahelistel teedel ning seda eelkõige öötundidel ja varahommikul. Kõrvaltänavatel põhjustavad libedust mahalangenud märjad lehed.
Talverehvi tunneb ära tähistuse järgi, milleks võib olla M+S, MS, M.S., M&S. Rehvide valikul tuleb kindlasti jälgida õigeid mõõte. Iga autotootja on ette näinud kindlad mõõtmed nii rehvile kui ka veljele ja sellest omavoliliselt kõrvale kalduda ei tohi.
Kasutatud rehvi korral tuleb jälgida selle kulumist. Rehvil ei tohi olla läbivaid vigastusi, nagu mõrad ja torked. Muster ei tohi olla kulunud ebaühtlaselt ning mustri sügavus peab olema vähemalt kolm millimeetrit.
Sõiduki mõlemal teljel peavad olema ühesuguse mustriga rehvid, kuid rehvipaarid võivad omavahel erineda. Naastrehvide korral tuleb neid kasutada kõigil neljal rattal.
Kindlasti tuleb nii suve- kui ka talverehvi puhul jälgida, et selle siserõhk vastaks tootja poolt ette nähtule.
Politseikomissari sõnul peaksid inimesed hakkama end juba harjutama talviste sõiduvõtetega - hoidma suuremat pikivahet, hoiduma järskudest ja hoogsatest manöövritest ning valima teeoludele vastava sõidukiiruse.
Mitte kumma vaid REHVE, kummi saad nüüd juba ka söögipoest
1976 aastal ma sõitsin linttraktoriga viina järgi aga nüüd tuuakse koju.
Riigi Teatajast mootorsõidukite määrus 42 lisa1
kood506 nr4
3) sõiduki mis tahes teljel ei tohi olla korraga diagonaal- ja radiaalrehve;
4) sõiduki mis tahes teljel ei ole lubatud kasutada erineva turvisemustri tüübiga rehve. Ühe ja sama mustritüübi mustrijoonis VÕIB OLLA ERINEV.
Ehk siis samal sillal ei tohi olla M/S ja suve rehv-võivad olla kas lamell või suve, kuid muster VÕIB OLLA ERINEV.
ma arvan, et elektrik pani asjad paika, ei peagi debateerima , nii ongi. praegune lubadeomanik pole võimeline sõitma, sest teda on vähe koolitatud.
ajalehed kisavad täna, et rektor keevallik oli purjus ja sõitis vitriini katki. mis asjaoludel ta sinna vitriini sattus, aga purjus olekul polnud sellega küll mingit pistmist, isegi kriminaalset joovet polnud. nii see ajupesu meil käibki ja valesid fakte topime ebatervesse konteksti. peaasi, et hea kirjutada ning kõik on preventiivne ... lollustele.
nii, et pole vahet kas ja millega siin saanitatakse. :sad: