Enamik e-kauplusi ei täida tarbijakaitse nõudeid

VTTarbijakaitseameti uuringu tulemustest selgus, et 203 kontrollitud ettevõttest vaid 4 protsendil ei avastanud amet ühtegi rikkumist.

"Sageli eksiti aga siiski pisiasjades ja suuremaid puudusi esines õnneks harvem. Enamiku e-poodide rikkumised seisnesid peamiselt selles, et nad pole suvel jõustunud seadusemuudatusi oma tegevusse üle kandnud," ütles tarbijakaitseameti peadirektor Andres Sooniste pressiteate vahendusel.

Tarbijakaitseameti peadirektori hinnangul võib selle põhjuseks olla nii inertsus kui ka teadmatus. "Paraku ei näe kauplejad seda, et oma kodulehel korrektsete tingimuste avaldamine pole mõeldud üksnes tarbijate, vaid ka e-kauplejate endi kaitseks," märkis ta septembris tehtud uuringu tulemusi selgitades.

Juuni keskel jõustusid võlaõigusseaduse muudatused, millega tuli e-kauplejatele uusi nõudeid ja mis reguleerib täpsemalt seda, millist teavet peavad e-poed tarbijale enne lepingu sõlmimist andma.


 


 

LOE VEEL


 


 


 


 

  

 

20 PÄEVA ENIMLOETUD