Jõululaupäeval said viies raskes liiklusõnnetuses vigastada 11 inimest, üks liikleja aga hukkus.
Esimene õnnetus juhtus kella 15.25 ajal Valgamaal Sangase vallas Võru-Kuigatsi-Tõrva maantee 47. kilomeetril, kus 29-aastane Mihhail kaldus Volkswageniga lauges vasakkurvis teelt välja paremale poole ja rullus üle katuse, teatas siseministeerium BNS-ile. Sõidukis viibinud kaasreisijad 33- aastane Triin ja 7-aastane Marten toimetati Tartu Ülikooli kliinikumi.
Teine õnnetus juhtus kella 18 ajal Viljandimaal Abja vallas Mõisaküla tee 1. kilomeetril, kus 18-aastane Karolin kaotas libedal ja lumisel teel Seati üle juhitavuse, kaldus vastassuunavööndisse ja põrkas kokku Peugeot'ga, mida juhtis 21-aastane Reelika. Kiirabi viis sündmuskohalt Pänu haiglasse Peugeot's kaasreisijana viibinud 49-aastase Margiti ja Seatis kaasreisijatena viibinud 21-aastase Indreku ning 27-aastase Stanislavi. Seati rehvid ei vastanud nõuetele.
Kolmas õnnetus juhtus kella 20.07 ajal Võrumaal Haanja vallas Kose-Käbli maanteel 12,9 kilomeetril, kus 36-aastane Ilmar ei valinud Opeliga mäest alla sõites õiget sõidukiirust, Opeli haakes olnud käru hakkas libisema ning auto põrkas lõpuks kokku vastu liikunud Mazdaga, mida juhtis 37-aastane Krista. Siseministeeriumi teatel viis kiirabi sündmuskohalt haiglasse Mazda juhi ja temaga koos sõitnud 37-aastase Mareki ning 17-aastase Karmeli.
Neljas õnnetus juhtus kella 21.45 ajal Tartumaal Ülenurme vallas Jõhvi-Tartu-Valga maantee 142. kilomeetril, kus 39-aastane Monika kaotas libedal ja lumisel teel oma Toyota üle juhitavuse, kaldus vastassuunavööndisse ja põrkas kokku Volkswageniga, mida juhtis 75-aastane Rein. Volkswagenile sõitis seejärel otsa Seat, mida juhtis 23-aastane Tõnu-Priit. Kiirabi viis sündmuskohalt Tartu Ülikooli kliinikumi Toyota juhi, Volkswageni juhi ning temaga koos sõitnud 68-aastase Riina.
Traagiline õnnetus juhtus ka kell 18.14 Tartus, kus Betooni tänava raudteeülesõidukohast umbes kilomeeter Tallinna poole sai 22-aastane Alo löögi Tartu-Tallinna liinil sõitnud reisirongilt. Mees suri saadud vigastustesse sündmuskohal. Rongijuhi sõnul oli mees liikunud raudteel ning ei reageerinud korduvatele rongi signaalviledele. Sündmuskoht oli valgustamata.
Esialgsetel andmetel oli rongi sõidukiiruseks õnnetuse toimumise hetkel umbes 80 km/h.
Politsei tuvastas, et rongijuht oli kaine. Hukkunud mehe kainust kontrollitakse lahkamisel läbiviidavate ekspertiiside käigus. Rongiliiklus taastati kella 19.25 ajal. Juhtunu täpsemad asjaolud selgitatakse alustatud kriminaalmenetluse käigus.