Tarbijakaitseamet juhib tähelepanu, et pühapäeval jõustus tubakaseaduse muudatus, millega reklaamikeeld laienes lisaks tubakatoodetele ka neid imiteerivatele toodetele, nagu e-sigaretid ja vesipiibud.
Edaspidi on keelatud reklaamida kõiki tubaka- ja neid imiteerivaid tooteid, mille alla kuuluvad lisaks seni keelatud tubakatoodetele ka e-sigaretid, vesipiibud, erinevad materjalid vesipiibutubaka asendamiseks ja tubakavaba huuletubakas sõltumata nende nikotiinisisaldusest, teatas tarbijakaitseamet BNS-ile. Keelatud on reklaamida ka nende tarvikuid, nagu sigaretipaberid ja -hülsid ning nende täitmise seadmed, filtrid, filtreerivad piibupesad ja filtripadrunid, sigari- ja sigaretipitsid.
Reklaamikeeld puudutab ka tubakatoodete ning nende kasutamise ja tarvikutega seonduvaid kaubamärke. See on lubatud üksnes juhul, kui seda kasutatakse teiste kaupade või teenuste tähistamiseks ning ei väljenda sõnas ega kujuta pildis tubakatoodet või sellega seonduvate toodete tarbimist.
Reklaame, mis on avalikustatud enne pühapäeva, võib kasutada mitte kauem kui kaks kuud. Siiski peavad need jätkuvalt olema neutraalsed ega tohi viidata tervislikkusele või sisaldada suitsetamisega seotud elemente, nagu aur, suits või suitsetavad inimesed.
Ettevõtjad peavad silmas pidama, et enne pühapäeva avaldatud vesipiibureklaami ei tohi avalikustada, kui seda reklaamitakse koos vesipiibus kasutatava tubakaga. Pärast kahekuulist üleminekuaega ei tohi reklaamida vesipiipu ka näiteks koos taimesegude, mineraalkivikeste või muu taolisega.
Sama piirang kehtib e-sigareti ja -vedelike reklaamimisele, kus üheks olulisemaks asjaoluks on, et reklaamis ei tohi viidata suitsetamise kui käitumishäire ravile, leevendamisele või tõkestamisele. Kuna siiani pole e-sigareti tervislikkus ja ohutus tõendatud, siis igasugused sellekohased väited on eksitavad ja seetõttu ka keelatud.