Põlvamaal hukkus autoga teelt välja sõitnud eakas mees

Politsei- ja Piirivalveamet

Põlvamaal sõitis eakas mees pühapäeva pärastlõunal autoga teelt välja vastu puud ja suri mõni tund hiljem haiglas.

Õnnetus juhtus kella 13.20 ajal Veriora vallas, Võru - Räpina tee 34. kilomeetril. Esialgsetel andmetel liikus BMW-d juhtinud 83-aastane Meinhard Räpinast Võru suunas, kui kaldus vastassuunavööndisse ning sõitis teelt välja vastu puud, teatas Lõuna prefektuur BNS-ile. Mees viidi haiglasse, kus ta mõned tunnid hiljem suri. Autojuht viibis sõidukis üksinda.

Politsei selgitas sündmuskohal esmaseid uurimistoiminguid tehes, et mees kasutas nõuetekohaselt turvavarustust, auto rehvid vastasid nõuetele ning sõidutee oli heas korras. Praegustele andmetele tuginedes võis teelt väljasõidu üheks põhjuseks olla meest tabanud terviserike, kuid kõik täpsed asjaolud selgitatakse alustatud kriminaalmenetluses. Samuti selgitatakse uurimise käigus lähemalt, mis oli mehe täpne surma põhjus.

Politsei- ja Piirivalveamet

Põlva politseijaoskonna vanemkomissar Toomas Lihtmaa sõnas, et tegu oli staažika autojuhiga, kellele anti juhtimisõigus üle 60 aasta tagasi. „Kui tavapäraselt läbivad autojuhid tervisekontrolli iga kümne aasta tagant juhiloa vahetamisel, siis üle 65-aastased autojuhid läbivad kõrgendatud terviseriskide tõttu tervisekontrolli poole tihedamalt, iga viie aasta tagant, kui arst pole määranud eraldi veelgi sagedamat järelvaatust. Selles avariis traagiliselt hukkunud mehel uuendati viimati juhiluba ja tervisetõendit kolm aastat tagasi, seega oli nende nõuete kehtivusaja kontrollist kinni peetud,“ selgitas Lihtmaa.

Politsei- ja Piirivalveamet

Vanemkomissar soovitas, et kui autojuhil peaks roolis olles enesetunne halvenema, tasuks pikemalt kaalutlemata sõidutee servas ohutult peatuda ning anda mõni hetk aega tervise taastumiseks või kutsuda abi.

Comments  
  +2
jälle bemm ja buuu
  +10
mingid naljaninad, kes ise autosõidust ja sõiduoskusest ei tea halligi ... arutavad siin , mis ja kuidas. see taat , kes praegu küll õnnetult surma sai ületas teid refleksidelt ning ilmselt ka reageerimiskiiruselt ..... sest oli teinud seda 60 aastat ...
on kindlasti ka selline faktor, et see taat oskas ka purjus peaga sõita ja kui kõik tema oskusteni küüniks ei oleks vaja pollaritel siin praegu lolli mängida ja kõiges alkoholi süüdistada. aga äkilise terviserikke vastu pole keegi kaitstud - ka nooremad mitte.
  -7
mingi 55 oleks viiamne piir ja peale seda iga aasta süvakontrolli
  +4
nõus eelmise kommijaga. liiklus läheb järjest tihedamaks ja vanadel juhtidel jääb reaktsioon aeglasemaks. On tarvis kehtestada mingi vanusepiiir, millest alates oleks auto juhtimine kaalatud.
  +6
Mu arust võiks olla kehtestatud ka ülempiir, kuna reaalselt enam autorooli ei võiks istuda. Omast kogemustest olen näinud palju vanureid kes eriti ei tea mida nad seal roolis teevad, rääkimata refleksidest ja kiirest reageerimisest. Varem või hiljem sõidavad nad teisele autole otsa ja siis pole nad enam ainsad kannatajad.

 


 

LOE VEEL


 


 


 


 

  

 

20 PÄEVA ENIMLOETUD