EAS loobus 250 000 maksma läinud Eesti brändi rändrahnu motiivist

Ettevõtluse Arendamise Sihtasutus (EAS) loobus kasutamast Eesti tutvustamisel rändrahnumotiivi, mis loodi osana 250 000 eurot maksma läinud Eesti brändi tööriistade uuendamise käigus, kirjutab Postimees.

Praegu torkab brändi kodulehekülge vaadates silma, et visuaali on muudetud – kujutised on kandilisemad. Meediatähelepanu pälvinud rohelist kujunduselementi enam kasutuses pole, kirjutab ajaleht.

"Iseenesest ei ole idee kasutada rahnupilte Eesti tutvustamisel kuhugi kadunud, neid leiab fotodelt ja illustratsioonidelt ka praegu," ütles Eesti brändi projektijuht Liisi Toots Postimehele.

EAS avalikustas tänavu jaanuaris nii Eestit tutvustava veebikeskkonna estonia.ee kui ka Eesti brändi kodu brand.estonia.ee. Uue kontseptsiooni pani kokku Eesti Disainimeeskond, mille sihtasutus möödunud aasta augustis kokku kutsus.


 


 

LOE VEEL


 


 


 


 

  

 

20 PÄEVA ENIMLOETUD