Swedbanki teenused on täies mahus taastunud

Aigar NagelReede pärastlõunal alanud häire Swedbanki põhiteenustes oli reede õhtuks kõrvaldatud, pank lubab hüvitada klientidele kõik rikkega seotud kulud.

Kella 14 ajal alanud häired puudutasid Swedbanki kõiki põhiteenuseid ehk internetipanka, mobiilimakseid, kaardimakseid, pangaautomaate, pangakontoreid ja kõnekeskusi, ütles Swedbanki pressiesindaja Mart Siilivask BNS-ile.

 

Panga teatel olid suuremad rikked ajavahemikul kella 14-16.

Swedbank palub klientidel võimalike kahjutaotlusega pöörduda panka. "Kinnitame, et hüvitame kõigile klientidele mistahes põhjendatud kahju, mis on seotud häiretega Swedbanki töös. Palume esitada avalduse pangateate vahendusel internetipangas, kõnekeskuse vahendusel või oma halduri kaudu pangas," teatas Swedbank.

Häirete põhjuseks oli tehniline rike panga IT-süsteemides, mille parandamine osutus ajakulukaks.


 


 

LOE VEEL


 


 


 


 

  

 

20 PÄEVA ENIMLOETUD