Swedbanki teenused on taas töökorras

www.swedbank.eeSwedbank kõrvaldas esmaspäeva hommikul tekkinud häired oma põhiteenustes enne keskpäeva ning praegu on kõik teenused töökorras.

Swedbanki põhiteenustes ja kanalites tekkisid kohatised häired esmaspäeval kell 9.30. Pank tegi sisemiste süsteemide taaskäivituse, mille järel kõik teenused tulid kella 11.30 ajal taas üles, teatas Swedbanki pressiesindaja Mart Siilivask BNS-ile.

 

Probleeme esines hommikupoolikul nii kaardimaksete, sularaha väljavõtmise kui interneti- ja mobiilipangaga ning samuti panga kõnekeskuse töös.

Reedeste ja esmaspäevaste häirite taga on pangasiseste IT-süsteemide rike. Tegu on riistvaralise probleemiga, mis kordus ka esmaspäeval. Kuna hoolimata nädalavahetusel tehtud parandustest esines häireid veel ka esmaspäeva hommikupoolikul, otsustas pank teha süsteemide taaskäivituse, misjärel taastus teenuste töö kell 11.30.

Swedbank soovitab pöörduda häiretest tingitud võimalike kahjutaotlusega panka. Pank lubab hüvitada põhjendatud kahju, mis on seotud häiretega Swedbanki töös. Swedbank palub esitada avalduse pangateate vahendusel internetipangas, kõnekeskuse vahendusel või oma halduri kaudu pangas.

Swedbanki põhiteenused tõrkusid ka reedel, kui kella 14-16.30 vahel oli häiritud internetipanga, mobiilimaksete, kaardimaksete, pangaautomaatide, pangakontorite ja kõnekeskuste töö.


 


 

LOE VEEL


 


 


 


 

  

 

20 PÄEVA ENIMLOETUD