Swedbank hüvitab klientidele kõik põhjendatud kahjud, mis on seotud häiretega Swedbanki töös esmaspäeval ning reedel ja kannab tagasi häirete ajal teiste pankade automaatidest teostatud ristkasutuse tehingute eest võetud teenustasud.
"Kanname klientidele tagasi reedel ja esmaspäeval teiste pankade automaatidest teostatud ristkasutuse tehingute eest võetud teenustasud," kinnitas Swedbanki pressiesindaja Mart Siilivask BNS-ile.
"Juhul kui kliendil on tekkinud panga süsteemide rikkest tingituna kahju, siis palume esitada vastavad nõuded koos endapoolsete põhjendustega lähiajal pangale. Vaatame need läbi ja kontrollime andmete õigsust, kujundame otsuse ja lahendused iga kaasuse suhtes individuaalselt, nagu ka iga kliendi lugu on erinev," lisas ta.
Millal on proovitud kasutada mõnda teenust, mida kasutada ei olnud võimalik, on võimalik näha pangalogidest, selgitas Siilivask.
Esmaspäeval ja reedel esines probleeme nii kaardimaksete, sularaha väljavõtmise kui interneti- ja mobiilipangaga ning samuti panga kõnekeskuse töös. Häirete põhjuseks oli pangasiseste IT-süsteemide rike.