Ka suvel on tarbijatel enim probleeme e-kaubandusega

Pilt on illustratiivneJuunis pöördusid tarbijad tarbijakaitseameti poole taas kõige rohkem seoses e-kaubandusega, mille kohta laekus 149 pöördumist.

Lisaks internetikaubandusele oli tarbijatel möödunud kuul probleeme ka jalatsite 119 pöördumist ning telefonide ja muude sidevahenditega, mis kogusid vastavalt 119 ja 97 pöördumist. Kokku pöördusid tarbijad ameti poole 2642 korral, teatas tarbijakaitseamet BNS-ile.

Lisaks lõpetas tarbijakaitseamet menetluse Chilli vautšeriportaali suhtes, mis müüs hõbetatud kette hõbekettide pähe. Tarbijakaitseamet sai juba aprillis vihje, et Chilli vautšeriportaal müüb hõbekette, mille suhtes oli tekkinud kahtlus, et tegemist võib olla kõigest hõbetatud kettidega. Ameti nõudmise peale lubas ettevõte teha kettidele ekspertiisi, tuvastamaks vihjes esitatud väiteid. Ekspertiis tõestas, et vähemalt üks portaalis müügil olnud kett oli hõbetatud, mitte hõbedast. Chilli teavitas hõbekette ostnud tarbijaid ekspertiisi tulemustest ning muutis kodulehel oleva info korrektseks.

Tarbijakaitseametil oli juunis telefoninõustamisi 1748 korral, vastuvõtte ametis ja maakonnaesindustes 183, kirjalikke järelepärimisi laekus 595 ning kaebusi 116. Erinevaid kontrolle viisid tarbijakaitsjad juunis läbi 274, tegid ühe ettekirjutuse, koostasid 110 märgukirja ning tegid 24 trahvi 3070 euro ulatuses. Tarbijakaebuste komisjoni otsuseid kogunes juunis 24, neist 13 tarbija kasuks.


 


 

LOE VEEL


 


 


 


 

  

 

20 PÄEVA ENIMLOETUD