ÜMBERKORRALDUS • Alates järgmisest aastast kaob Eestist Säästumarketi kaubamärk, kauplused kujundatakse ümber mini-Rimiks. Sellega loobub rootslastele kuuluv jaekaubandusfirma praegusest odavpoodide keti kontseptsioonist, senistes Säästumarketi poodides vahetub aga kaubasortiment.
„Toome poodi juurde Rimi tugevusi, suurendame sortimenti ja samas jätame üht-teist alles ka senisest Säästumarketist,” rääkis ASi Rimi Eesti Food kommunikatsioonispetsialist Katrin Bats. „Alles jäävad näiteks Säästumarketi tavapärased soodustooted nagu jahud, suhkrud, piimad ja koored.”
Paarsada Säästumarketi müügihitti jäävad alles
Batsi sõnul on tulevane mini-Rimi tavapärasest Rimist veidi erinev, nii sisustuse kui ka sortimendi poolest. „Oleme otsustanud jätta alles paarsada Säästumarketi klientide lemmiktoodet samade hindadega, millega kliendid on harjunud,” rääkis Bats.
Sortiment laieneb tema sõnul ligikaudu 600 toote võrra. „Suureneb puu- ja köögivilja valik, müügile tulevad näiteks ka klientide hulgas populaarsed Rimi pitsad,” lisas Bats.