Nutikassad on loonud uue võimaluse kaupmehi üle kavaldada

Marika ja Aimar Rõuge vallast käivad sagedasti Võrru poodi ja kasutavad iseteeninduskassasid vähemalt pooltel juhtudel. Klientide sõnul ei ole nad veel kordagi sattunud ostukontrolli, kuid tutvusringkonnas on sõpru, kes on kontrolli läbinud suisa mitu korda. Pildil on Võru Maxima teenindaja Merike (vasakult esimene), kes juhendab parasjagu kliente kaubakoodi sisestamisel. Foto: AIGAR NAGEL

Kui aeg-ajalt satute nutikassas olles nii-öelda ostukontrolli, siis mitte sel põhjusel, et oleks valesti käitunud või valesti kaubakoodi sisestanud, vaid võib juhtuda, et sattusite osalise või täieliku ostukontrolli läbimiseks juhusliku valiku alusel. Aga on ka neid, kes arvavad, et suudavad nutikassad üle kavaldada ja katsetavad uusima tehnoloogia arvelt oma kelminippe.

Ostukontrolli võib sattuda igaüks

Kumb kummale peale jääb, pole 100 protsenti võimalik kindlaks teha, aga nagu kõnekäänd ütleb, siis valel on lühikesed jalad. Ja nii ta paraku on. Suurima kaubapinnaga Võru Maksimarketis avati iseteeninduskassad vähem kui poole aasta eest ning nagu selgus Võrumaa Teataja jaanuarikuus tehtud ülevaates (vt 16. jaanuari lugu „Maksimarketi iseteeninduskassad on hästi omaks võetud …” – toim.), on nutikassade kasutajate arv tõusmas. Kui tihti on vaja kaupmehel kassades kliente kontrollida, et tagada kord ja süsteem, seda protsessi kauplus mõjutada ei saa.

Edasi lugemiseks palun logige sisse

Digilehe lugemisõigusega saab ligipääsu portaalidele vorumaateataja.ee ja
digileht.vorumaateataja.ee, mis sisaldavad kõiki artikleid, kaastundeavaldusi, kuulutusi ja reklaame. Lugemisõiguse saab vormistada SIIT.

Comments  
  +9
Pole need kassad nii "nutid" midagi. Lihtsalt klient teeb nüüd kassapidaja töö ära ja firma hoiab tööjõu pealt kokku. Loogiline oleks kui ostja saab iseteenindamise eest kaubalt allahindlust 5- 10%. Mõelge ettevõtjad sellele.

 


 

LOE VEEL


 


 


 


 

  

 

20 PÄEVA ENIMLOETUD