
Liikluses oli väga hull aasta – ligi 2000 õnnetust, 69 hukkunut

Kiiruse mõõtmine Võrus Jaama tänaval. Triinu-Liis Sarapuu on politseis töötanud neli aastat, Priit Ossul on politseis alates 1999. aastast. Mõlemad on ühel meelel, et õnnetuste peamiseks põhjuseks on vale kiirus, telefoni kasutamine ja alkohol. Fotod: Kalev Annom
Eile korraldas transpordiamet pealinnas 2024. liiklusaastat kokkuvõtva ennelõuna. Taristuminister Vladimir Svet ütles aga juba möödunud nädalal, et viimatine riiklik liiklusohutusprogramm on läbi kukkunud, sest liiklussurmade vähenemise asemel on viimastel aastatel ohvrite arv hoopis suurenenud. Kui 2021. aastal oli liiklusõnnetusi üle 1500, siis möödunud aastal juba üle 1900. Hukkunute arv on tõusnud samal ajal 55-lt 69ni. Riigi liiklusohutusprogramm aastateks 2016–2025 määratles, et perioodi lõpuks langeb hukkunute arv 40-le. Kui siia lisada lausa uskumatu segadus liikluseksamite küsimustega ning teadmine, et transpordiametis on maksumaksja palgal umbes 700 töötajat, siis …
Liiklus Võrumaal
Millised on liiklejaile ohtlikumad kohad Võrumaal, kus tasub olla tähelepanelikum?
Edasi lugemiseks palun logige sisse
Digilehe lugemisõigusega saab ligipääsu portaalidele vorumaateataja.ee ja digileht.vorumaateataja.ee, mis sisaldavad kõiki artikleid, kaastundeavaldusi, kuulutusi ja reklaame. Lugemisõiguse saab vormistada SIIT.