Menu

Kohvikupidajad: jootraha mittejätmine on pigem erand

Maitsev toit ja tasemel teenindus paneb kliendi heal meelel töötajale tänuks raha jätma. Foto: AIGAR NAGEL

KOHVIKUELU ❯ Meeldiv teenindus paneb toitu nautleva kliendi rahakotiraudu meelsamini avama.

Uurisime Võrumaa kohvikupidajatelt, kui lahked sisse astunud kõhutäitjad nende töötajate vastu on. Selgus, et jootraha jätmine tõuseb aina rohkem au sisse ja mündid kõlisevad head teenindust kiites ühest taskust teise.

Palun logi esmalt sisse

Seda lugu näevad täispikkuses ja suurte fotodega ainult Digilehe tellijad.
Digilehe lugemisõigusega saab ligipääsu portaalidele vorumaateataja.ee ja digileht.vorumaateataja.ee, mis sisaldavad kõiki artikleid, kaastundeavaldusi, kuulutusi ja reklaame. Lugemisõiguse saab vormistada siit.

15 PÄEVA ENIMLOETUD

VIIMASED