Lõuna-Eesti hotellid on kõrgel tasemel

Võru kesklinnas asuv Georgi hotell tähistab  1. novembril oma esimest sünnipäeva. Hotellikompleksi kuuluvad restoran, ilusalong ja minispaa. Fotod: ERAKOGU

PARIMAD HOTELLID • Booking.com on äärmiselt populaarne veebikeskkond nii Eestis kui ka mujal maailmas. Selle kaudu on võimalus leida sobiv majutusasutus ja vajaduse korral broneering teha. Kõige selle juures on abiks klientide vahetu tagasiside ning hinnangud. Majutusasutusi saab otsida ja reastada nii asukoha, hinna, vabade tubade kui ka tüübi järgi. Peale külastajate peavad veebikeskkonnast saadud tagasisidet väga oluliseks ka majutusasutused, kellel positiivsed arvustused tuju heaks teevad ning saadud kriitika kitsaskohtadele tähelepanu juhib.

Eesti majutusasutusi Booking.comis 2120, neist 244 hotellid

Hetkeseisuga on Booking.com leheküljel registreerunud 2120 Eestis asuvat majutusasutust, millest 244 on hotellid. Kui veel oktoobrikuu alguses ei saanud Tartus vast valminud hotelli Lydia keskmist hinnet häälte vähesuse tõttu tõsiseltvõetavaks pidada, siis praeguseks on hotell kogunud piisavalt positiivseid hinnanguid, millega Lydia hõivab tabeli esikoha. Hotellil Lydia on kümnepallisüsteemis hindeks 9,7 punkti. Arvustusi on hotell lühikese ajaga jõudnud koguda tervelt 116. Booking.comi vahendusel saavad külastajad anda tagasisidet kuues kategoorias: puhtus, hubasus, asukoht, mugavused, personal ning hinna ja kvaliteedi suhe. Lydia on puhtuse osas saanud kümnest kümme punkti, hubasuse ja asukoha eest 9,9, mugavusi ja personali on hinnatud 9,8 palliga ning hinna ja kvaliteedi suhe on saanud 9,1 punkti.

Mis on Lõuna-Eesti hotellide edu võtmeks?

Kõrgetel kohtadel platseeruvad ka teised Lõuna-Eestis asuvad hotellid. Teist kohta hoiab GMP Clubhotel Otepääl, sugugi maha ei jää Võru linnas asuv Eesti esimene nutihotell – Georgi hotell. Väga hea hindega on pärjatud ka Tartus asuv Antoniuse hotell, kellele on antud lausa 544 arvustust. Lõuna-Eesti hotellide edu pandiks peab GMP Clubhoteli juhataja Margus Mäll ennekõike seda, et siinkandis on külalislahkus, hea teenindus ja soe vastuvõtt elementaarsed ja igapäevased asjad. Arvamusega nõustub Georgi hotelli arendusjuht Angela Viilukas, kes nimetab eelistena hotellide väiksuse ja personaalse lähenemise. Veel mainib ta, et kuna väikestes kohtades asuvate hotellide suhtes ollakse tihti eelarvamuslikud ega oodata neilt nii palju, siis seetõttu on ka vau-efekt tihti suurem ja emotsioonid seda positiivsemad.


 


 

LOE VEEL


 


 


 

  

 

20 PÄEVA ENIMLOETUD