2015. aasta 41. nädala märksõna oli nutikas ettevõtlus ning 8. oktoober sai lipupäevaks ettevõtja tunnustamiseks. Ikka meenutati põhitõdesid, et keti tugevus vastab nõrgima lüli vastupidamisvõimele ning toonitati, et kui SIND (ettevõtet, toodet) või SINU ettevõtmisi (tegevusi) ei märgata, pole SIND olemas.
Endast parimaks teadaandmiseks on reklaam ajalehes. Üksikud kuulutused ilmusid juba esimestes Eesti lehtedes ajalehtede hälliperioodil aastatel 1766–1857, pärast seda sai kuulutustest ajalehtede igapäevane osa.
Nüüdisajal ei vaidle keegi vastu, et reklaam on turunduse tähtsamaid vahendeid, et teavitada tarbijaid toodetest, teenustest, ideedest. Kui meenutada valimiseelseid kampaaniaid, siis saab enesereklaami kaudu valijahääli, mis tagavad hästi tasustatud koha riigikogus. Ei mingit piinlikkusetunnet. Miks ei peaks siis reklaamima oma tooteid?
Nielseni ülemaailmse uuringu „Global Trust in Advertising” andmetel usaldavad eestlased traditsiooniliste meediakanalite reklaame rohkem kui online- ja mobiilireklaame ning hoolimata võrguformaatide rohkusest ei ole see traditsiooniliste kanalite usaldusväärust õõnestanud. TV ja trükimeedia on endiselt usaldusväärsed reklaamiallikad: 66 protsenti vastanutest usaldab ajakirjanduslikke tekste, 53 protsenti ajalehereklaame, 45 protsenti telereklaame ja 43 protsenti raadioreklaame.
Nüüdisaegne ajalehereklaam ei ole ainult reklaam paberlehes, sest ajaleht on jälgitav ka veebikeskkonnas, peale selle veel digileht ning Facebook. Nii näeb näiteks täispaketi tellimisel teie Võrumaa Teatajas avaldatud reklaami kümneid ja kümneid tuhandeid inimesi.
Hinnanguliselt töötleb inimene vabal ajal iga päev 34 gigabaiti infot, mis vastab 100 000 sõnale. Üks pilt (reklaamikujundus) kätkeb endas 1000 sõna. See ongi see võluvõti, mis aitab äri edendada. Võtke ühendust Võrumaa Teataja reklaamitoimetajaga ning leiame teile sobiva ja edutoova lahenduse.
Ettevõtja päeva hommikul mööda Võru peatänavat sõites nägi ainult ühte lippu – see oli keskraamatukogu hoonel. Hiljem tulid mõned lipud tänavapilti juurde. Lipuheiskamispäevagi võib võtta reklaamina, et teadvustada ettevõtjate olemasolu ja märgata nende tegevusi.