Menu

.      

Nutikad kassad ei suuda veel kõikide tehingutega iseseisvalt toime tulla

  • Kirjutas Urmo Haidak

Kuigi nuti- ja iseteeninduskassasid muudetakse aina paremaks, ei suudeta siiski kõiki tehinguid ilma klienditeenindaja sekkumiseta võimaldada. Võru Selveri klienditeenindaja Eliisa Rebase sõnul on nutikassade kasutamine kaupluses väga populaarne ja kliendid on sellega harjunud. Foto: KADI ANNOM

Nutikassade võidukäik algas mõned aastad tagasi ja praeguseks on Võrus asuvatest suurematest toidukauplustest enamik varustatud nutikate lahendustega.

Kui esiti esitleti nuti- ja iseteeninduskassat millegi sellisena, mis justkui annab kliendile valiku, kuidas ostude eest tasuda soovitakse, siis viimasel ajal liigub trend selles suunas, et nuti- ja iseteeninduskassade kasutamine on kliendi jaoks paratamatus. On kauplusi, kus mingil perioodil lahtiolekuajast puudub võimalus tasuda mehitatud kassas, kuid enamik poode on siiski paralleelselt varustatud nii mehitatud kassade kui ka iseteenindus- ja/või nutikassadega. Tõsi küll, mehitatud kassade osakaal on märkimisväärselt väiksem kui nutikassade oma.

Edasi lugemiseks palun logige sisse

Digilehe lugemisõigusega saab ligipääsu portaalidele vorumaateataja.ee ja
digileht.vorumaateataja.ee, mis sisaldavad kõiki artikleid, kaastundeavaldusi, kuulutusi ja reklaame. Lugemisõiguse saab vormistada SIIT.

LOE VEEL

20 PÄEVA ENIMLOETUD