Menu

.      

Pidulikuks lihvitud välimuse ja kommetega uus Mitsubishi Outlander

Kui vaadata eraldi uue Outlanderi esi- või tagaosa, jääb korporatiivsete elementide rohkuse tõttu mulje, et oleme seda autot kunagi juba näinud. Samas on uus Outlander visuaalselt oma eelkäijast suurem, madalam ja liigitub pigem neliveoliseks mahtuniversaaliks kui linnamaasturiks. Foto: MIHKEL VANARIKui kolmanda põlvkonna uut Outlanderit Tartu Silberauto esinduse ees silmitsesin, olin leebelt öeldes hämmingus. Selle linnamaasturi eelkäija Lancer EVO poolt ralliradadel tuntuks sõidetud agressiivne Mitsubishi Streetfighteri nägu (2010. aasta Facelift), mis sobib pigem Golf-klassi autole, on uuel Outlanderil asendunud sileda, klanitud ja tagasihoidlikult brutaalse, ensekindla rahvariidevöökirjalise korporatsiooni suuremate autode laubakaunistusega. Siluetist on kadunud rattakoopaid rõhutavad vormingud ja oluliselt on tõstetud akende joont. Varem järsult tagant ette lõigatud kolmas massiivne aknapiilar on saanud klassikalise vormi. Disainerid väidavad selle olevat Fuji Mountain stiilis. Auto, mis tegelikult on sentimeetri jagu eelkäijast lühem, paistab suurema ja massiivsemana.Sisemus on mugav ja äärmiselt praktiline. Lisandunud on hinnalisi materjale ja moodsaid elektroonilisi lisasid. Esmakordselt on rool seatav neljas suunas. Kuna tegu on niinimetatud maailmaautoga, unustati käsipidur „valele poole” – reisija käe alla. Käigukangi taga asub nupp, millega saab maastikul sundida auto lukustatud neliveole. Maanteel tasub kasutada ökorežiimi, mil tagasild tuleb appi vaid libedatel lõikudel.  	  Foto: MIHKEL VANARI


Outlanderit näeb meie teedel aina sagedamini. Tal on olnud suur edu Venemaal, kõigepealt esitleti teda Moskva autonäitusel. Auto loomisel on arvestatud suurel määral just sealseid kasutusolusid ja kasutaja ootusi. See lubab loota, et auto sai väga tugeva veermiku ja kütuse suhtes suhteliselt vähekapriissed mootorid.
{jcomments off}

LOE VEEL

LOE VEEL

20 PÄEVA ENIMLOETUD