Veebidisain on tõeline käsitöö. See ei võta mitte ainult kodeerimisoskust, vaid ka tõsist loovust ja kunstilist visiooni, aga ka seda, kuidas kasutaja selle kaudu navigeerib. Te ei pea kaugelt otsima veebisaiti, mis on inetu, loetamatu ja halvasti optimeeritud veebilehe kombinatsioon. Ja me kõik teame kogemusest, et halb veebisaidi kujundus võib meid koheselt välja lehelt lahkuma panna, samas kui ilus ning kutsuv disain võib panna meid lugema, mis tavaliselt isegi ei haaraks.
See kõik võtab suures koguses praktikat ja see ei ole midagi, mida lühike nimekiri teile annab. Kuid see võib teile anda mõningaid näpunäiteid, trikid ja, mis kõige tähtsam, inspiratsiooni mängida, katsetada ja paraneda selles olulises oskuses.
Hoidke asjad minimaalsed
Uue veebisaidi võib teid oodata ebameeldib kasutajakogemus, kui teid on üleküllatud võimaluste ja menüüdega. Kuumakaardi uuringud näitavad, et kasutajad kasutavad neid külgribasid väga harva niikuinii. Selle asemel on nad kasutanud erinevaid soodustusi ja e-posti valikuid ja reklaame, mida kasutajad ei soovi.
Seepärast lööge oma veebisaidi üleehitus põhialusteks. Probleemiks selles on mitte kaotada ohutu kasutatavust, funktsionaalsust ja navigeerimist. See natuke on raske, kuid maksab dividende. Hankige sõbrad ja perekond, kes pole seda veebisaiti kunagi näinud. Vaadake, kuidas nad selle kaudu navigeerivad, võtke üksikasjalikud märkused ja kohandage vastavalt oma disaini. See teeb väga suure muutuse selles, milline teie veebisait peaks välja nägema.
Planeeri oma teema
Teema on lai mõiste. Sa tahad, et teie veebisaidil oleks ühtne disain. Ja see tähendab värve, fondi valikut, see tähendab, kuidas nupud töötavad ja nii edasi ja nii edasi. Just sellepärast, et teie veebisaidi teema on nii paljudes asjades, on see, miks on selle plaani ettevalmistamine väga oluline. Valige täiendavad värvid ja sorteerige need kategooriatesse ja tehke sealt valikud. Nagu öeldakse: mõõtke kaks korda, lõigake üks kord.
See aitab siduda teie teema oma veebisaidiga, ettevõtte või domeeni nimega. Näiteks kasutab Coolbet oma nime tugevat, tõmbavat ja mis kõige olulisem: ühtset teemat, mis jookseb läbi veebisaidi. See aitab oma brändil kujundada tugevat identiteeti, mis jääb kasutajatele meelde.
Valige hoolikalt font
Sõnad on (tavaliselt), mida inimesed teie veebisaidil näevad. Nad saavad lugeda kogu oma teabe saamiseks, navigeerimiseks ja sisu tarbimiseks. Ja veel liiga palju veebisaite kasutavad halba fontide valikut, mis lihtsalt rikub terve veebilehe ära. Ni et võtke natuke aega ja lugege tüpograafiast, sest sellest võib palju kasu olla.
Ja pidage meeles, et font hõlmab mitte ainult valitud tüüpi trükitüüpi, vaid ka suurust, reavahet ja nii edasi. Veenduge, et teie font sobib teie teemaga ja ei sega ekraani.Bold, lihtsad, suured fondid töötavad hästi ja lisaväärtuseks on see, et neid saab hõlpsamini kasutada.
Vaadake, et teie kasutatavad pildid oleks kõrge kvaliteediga
Kui kujundate veebisaiti, millel on palju pilte (nt pood), siis viimane asi, mida soovite on see, et need pildid oleksid halva kvaliteediga, madala eraldusvõimega või halvasti positsioonineeritud. See ei saa mitte ainult kahjustada saidi esteetilist atraktiivsust, vaid ka vähendada teie varude tajutavat väärtust.
Ärge jääge rahule peaaegu hea tulemusega. Kui vajate uusi pilte, võtke otsus vastu ning tehke seda kuna need moodustavad teie veebisaidi sisu keskpunkti.