Vähenemas on valmisolek rohetoodete eest rohkem maksta
Kantar Emori värskest uuringust selgub, et kuigi enamik Eesti inimesi peab toodete ja teenuste tarbimisel nende keskkonnasõbralikkust pigem oluliseks, on selle tähtsustamine kahe eelneva aastaga võrreldes veidi langenud, samuti on vähenenud valmidus keskkonnasõbralike toodete-teenuste eest rohkem maksta.
Kantar Emori uuringuekspert Katrin Männaste märkis, et kui kiirest hinnatõusust tekkinud surve inimeste eelarvele mullu veel ei vähendanud valmisolekut keskkonnasõbralike toodete-teenuste eest rohkem maksta, siis sel aastal on üldise kasvanud ebakindluse taustal märgata muutust.
Edasi lugemiseks palun logige sisse
Digilehe lugemisõigusega saab ligipääsu portaalidele vorumaateataja.ee ja digileht.vorumaateataja.ee, mis sisaldavad kõiki artikleid, kaastundeavaldusi, kuulutusi ja reklaame. Lugemisõiguse saab vormistada SIIT.