Kalmuküünalde hinnatõus sundis kliendid hingedepäeva eel valikute ette

A1000 Market odavpoodide keti juht Tarmo Lauring kinnitab, et hingedepäeva eel osteti Võru A1000 poest mullusega võrreldes kümme protsenti rohkem küünlaid. Tema sõnul ongi praegu trend selline, et inimesed eelistavad varasemast rohkem kohti, kus kaup on soodsam, mis omakorda suurendab odavpoodide käivet üldiselt. Foto: AIGAR NAGEL

Praegu ei leidu enam kaubakategooriat, mille hind ei oleks viimasel ajal tõusnud. Seda fakti kinnitavad enamiku kaupluste juhid ning tõdevad, et praeguses olukorras on hinnatõus paratamatu. Nii on tõusnud ka küünalde ja sealhulgas kalmuküünalde hinnad. Kui kliendile ehk kalmuküünla hinnatõus muidu silma ei jää, siis hingedepäeval soetatakse neid tavapärasest rohkem ning tänavu ollakse sunnitud oma ostukäitumises hinna tõttu korrektiive tegema.

Kuni 50protsendine hinnatõus

A1000 Market odavpoodide keti juht Tarmo Lauring kinnitab, et küünalde hinnad on aastataguse ajaga võrreldes tõusnud keskmiselt 40 protsenti. „Tarnija põhjendas hinnatõusu parafiinihinna 150protsendilise tõusuga. A1000 kaupluses on hetkel küünlad konkurentidest soodsamad, tänu sellele osteti neid meilt näiteks oktoobrikuus isegi rohkem kui mullu samal ajal,” selgitab Lauring ning lisab, et kalmuküünlad on kliendi jaoks kahtlemata oluline kaup ja seetõttu otsib kauplusekett ka pidevalt võimalusi, et soodsamat hinda pakkuda, sealhulgas ka ise rohkem maale tuua.

Edasi lugemiseks palun logige sisse

Digilehe lugemisõigusega saab ligipääsu portaalidele vorumaateataja.ee ja
digileht.vorumaateataja.ee, mis sisaldavad kõiki artikleid, kaastundeavaldusi, kuulutusi ja reklaame. Lugemisõiguse saab vormistada SIIT.


 


 


 


 


 

  

 

20 PÄEVA ENIMLOETUD