UUDISED

Võrumaa sai juurde paarsada esmase juhiloa omanikku

 

Maanteeameti Võru büroo vanem Andu Värton juhib osakonna tööd kindlal käel ja jälgib, et kõik sujuks tõrgeteta. Foto: Aigar Nagel

LIIKLUS > Maanteeameti Võru büroo on käesoleval aastal andnud esmase juhtimisõiguse 199 taotlejale. Peamised eksamil põrumise põhjused on ettesõit peateele ja jalakäija ohustamine. Veel saame värske ülevaate Võrumaal arvel olevast autopargist ja väärika loetelu piirkonna vanimatest arvelolevatest mootorsõidukitest.

Eksamitega seotud küsimustele vastab maanteeameti eksamiosakonna juhataja Tarmo Vanamõisa.

Kui palju on Võrumaal juhiloa omanikke? 

Võrumaal on 18 173 juhiloa omanikku.

Kuidas need juhiloa omanikud juhiloa kategooriate järgi jaotuvad?

Võru endise naftabaasi uus omanik on teinud kaitseministeeriumile oma ettepaneku

OÜ Smartoil juhatuse liikme Lauri Eespäeva selja taha jäävad endise 11 mahuti ja lisamahutite asukohad, mis on praeguseks territooriumilt likvideeritud. Foto: HELERI LAKUR

TULIPUNKTIS ❯ Nädalapäevad tagasi kerkisid taas päevakorda Võru Taara linnaku laienemisplaanidega seotud murekohad. Murekohaks on eelkõige Taara linnaosa elanike suur vastuseis kaitseväe plaanidele algatada detailplaneering, mille eesmärgiks on suurendada ajateenijate arvu. See tekitab omakorda vajaduse linnaku praeguse territooriumi laiendamise järele, et ehitada juurde transpordi hoiualad ja laod varustuse hoidmiseks.

Võru linnajuhid eesotsas linnapea Anti Allasega on arvamusel, et kohalike elanike huvidega tuleb rohkem arvestada ja on korduvalt maininud alternatiivset asukohta, milleks on näiteks endise naft abaasi territoorium aadressil Kose tee 8.

Suhtlemine ministeeriumiga käib aastaid

FOTOD: Heleri Lakur

OÜ Smartoil, kellele endise Võru naftabaasi territoorium praegu kuulub, on juba aastaid tagasi teinud riigile ettepaneku tootmismaa äraostmiseks. OÜ Smartoil juhatuse liige Lauri Eespäev ütles Võrumaa Teatajale antud intervjuus, et ostis omal ajal raskustes oleva ettevõtte ja plaanis seal esialgu puiduveofirmaga alustada. „Tookord sai maa-ala ära ostetud raudtee ja asukoha pärast. Laiemas perspektiivis olen alati näinud, et see pakuks huvi ka riigile. Pärast seda, kui saime esimese eitava vastuse raudteega seoses, jäi asi päris mitmeks aastaks seisma,” nendib Eespäev.


 


 

LOE VEEL


 


 


 


 

  

 

20 PÄEVA ENIMLOETUD