Telia läheb 23. aprillil Põlvas ja Valgas üle uutmoodi esindatuse mudelile koostöös Euronicsiga, mis tähendab, et mõlemas linnas jääb Telia oma kliente personaalselt teenindama ka edaspidi.
Põlvas ja Valgas võetakse kasutusele täiesti uutmoodi lähenemine, kus Telia teeninduslaud hakkab asuma ja kliente teenindama Euronicsi elektroonikakaupluses.
„Meie soov oli leida kesktee, kuidas jääda Põlvasse ja Valgasse kohale ning pakkuda Teliale omast klienditeenindust ja –tuge. Usun, et oleme leidnud koostöö näol Euronicsiga sobiva lahenduse,“ selgitas Telia Eesti jaeäri juht Katre Liiberg.
Nii Põlva kui Valga teeninduslauad pakuvad edaspidigi Telia erinevaid teenusseadmeid nagu digiboksid, ruuterid ja puldid, jagavad infot ja soovitusi Telia teenuste kohta, sõlmivad kliendi- ja liitumislepinguid, võtavad vastu remonti vajavaid nuti- ja teenusseadmeid, väljastavad SIM-kaarte ning vormistavad Mobiil-ID liitumisi. Samuti saavad kliendid endale sobivaid tooteid ka edaspidi tellida Telia e-poe vahendusel, misjärel toimetatakse tellimused kliendi poolt valitud pakiautomaati või kulleriga otse koju.
Telia ja Euronicsi partnerluse näol on Eestis tegu esmakordse ja eksklusiivse koostöömudeliga, kus elektroonikakaupade müüja ning telekomiettevõte säärasel kujul koostööd teevad.
„Usume, et Põlva ja Valga elanikud võtavad uue kontseptsiooni kiiresti omaks ning oleme veendunud, et piirkonna elanikele ja nii praegustele kui ka uutele Euronicsi klientidele pakub see põnevat lisaväärtust,“ lausus Euronicsi jaekaubandus- ja turundusdirektor Veiko Poolgas.
Telia teenindusletid Põlvas ja Valgas jäävad tööle Euronicsi kauplustest veidi erinevatel aegadel ning esmane planeeritud lahtiolekuaeg on esmaspäevast kuni reedeni vahemikus kell 10-17. Vastavalt nõudlusele ja vajadusele võivad lahtiolekuajad edaspidi ka muutuda.
Esmaspäeval, 23. aprillil avatakse Telia teeninduslauad Põlvas ja Valgas kell 10 hommikul ning kõik huvilised on oodatud nendega tutvuma.