Lääne-Viru ettevõtja Oleg Grossi tulek Võrru võib siinse kaubanduse põhjalikult sassi lüüa.
Võru kaubandus on viimased viis aastat nautinud suhteliselt muutumatut olekut: turul on kaks suurt tegijat Maksimarket ja Maxima ning rida väiksemaid nišipoode nagu Selver, Rimi, Meie, Säästumarket, Kagumarket ja Võrumaa Toidukeskus. Neist väiksematest omakorda Selver, Rimi, Säästumarket ja Meie on üleriigilise keti osad. Nüüd aga siseneb turule uus suur tegija – Grossi Toidukaubad, mis on eriti viimastel aastatel kiiresti laienenud Põhja- ja Kesk-Eestis, näiteks Tallinnas. Võrru tulek näitab Grossi huvi Lõuna-Eestis kanda kinnitada. See valik pole juhuslik – Grossi põhiline trump on soodne hind. Kagu-Eesti väikeste palkade juures on kliendid eriti hinxnatundlikud. Pole imestada, kui Võru linna ja maakonna ning ka naabermaakondade inimesed ummistavad vähemalt esialgu Kagukeskuse parkla ning konkurendid peavad seda vesise suuga pealt vaatama.
Samamoodi nagu Maksimarket, Maxima ja Võrumaa Toidukeskus hakkab Gross kohapealses köögis toitu valmistama. Grossi pasteedid on üle Eesti kuulsad, ent Võru kokkade toodang on kohati isegi parem, mistõttu võib siin poe avamine mõjutada kõigi Grossi poodide toodete kvaliteeti. On loogiline, kui Gross hakkab Võrus valmistatud tooteid mujale laiali vedama. Gross on ise tunnistanud, et ei välista Kagu-Eestis väiksemate poodide ülevõtmist.
Kui Grossi tulek paneb ühelt poolt konkurente küüsi närima, siis teisalt tähendab see pidu tarbijate jaoks. Pole saladus, et Võru madala palgataseme tõttu kulub siin inimestel põhiosa sissetulekust toidu peale. Grossi poodide tulekuga avaneb inimestel juurdepääs soodsatele hindadele, mida juba varem on nautinud Põhja-Eesti rahvas. Inimestel jääb nüüd rohkem raha kätte, et seda investeerida näiteks laste huviharidusse, mida keskvalitsus ei toeta ja mida omavalitsused toetada ei jaksa. Kokkuvõttes võidavad ka konkurendid, kes peavad turul püsimiseks paremat teenust pakkuma.{fcomment}