Menu

.      

Kliendid otsisid meedia vahendusel lahendust Maxima ostukontrolli väidetavale pettusele

  • Kirjutas Kadi Annom

Murelik klient arvab, et sai Maxima kaupluses ostukontrolli käigus petta ning tasus kallima ostukorvi eest, kui soetanud oli. Poeketi avalike suhete juht kinnitab, et iga liigutus on äpis jälgitav ning probleeme on võimalik ka tagantjärele tuvastada. Foto: AIGAR NAGEL

Murelik klient arvab, et sai Maxima kaupluses ostukontrolli käigus petta ning tasus kallima ostukorvi eest, kui soetanud oli. Poeketi avalike suhete juht kinnitab, et iga liigutus on äpis jälgitav ning probleeme on võimalik ka tagantjärele tuvastada. Foto: AIGAR NAGEL


Nädalavahetusel laekus Võrumaa Teatajale vihje, milles klient väitis, et on Võru Maximas ostmas käies saanud ostukontrolli käigus petta. Peale selle on vihje tegija sõnul analoogseid juhuseid olnud ka tema tuttavatel. Kliendi väitel lisati ostukontrolli käigus toode uuesti tema arvele, see aga omakorda suurendas ebaõiglaselt ostukorvi maksumust.

Edasi lugemiseks palun logige sisse

Digilehe lugemisõigusega saab ligipääsu portaalidele vorumaateataja.ee ja
digileht.vorumaateataja.ee, mis sisaldavad kõiki artikleid, kaastundeavaldusi, kuulutusi ja reklaame. Lugemisõiguse saab vormistada SIIT.

LOE VEEL

LOE VEEL

20 PÄEVA ENIMLOETUD