Eeskujulik iseostleja läbib ostukontrolli harvem

Võru Maksimarketi teenindaja Terje Piirisalu abistab kliente iseteeninduskassades ostlemisel. Foto: AIGAR NAGEL

Võru Maksimarketi juhataja Veiko Park annab teada, et ostukontrolli suunatakse kliendid algoritmi alusel ja klienditeenindaja ega pood seda muuta ei saa. Tihedamini peavad ostukontrolli läbima uued nutikassakliendid ja need, kes on ostukontrollis põrunud.

Vähem inimkontakte

Võru Maksimarketis on kolm iseteeninduskassat ja viis nutikassat. „Vahe seisneb selles, et iseteeninduskassas saab kaupasid kassas registreerida. Nutikassa on makseterminal, kus saab tasuda eelnevalt puldiga registreeritud kaupade eest,” märgib poejuht. Ta nendib, et iga kaupade registreerimise eksimust käsitletakse eraldi ja selgitatakse välja põhjused. Tavaliselt on eksimuste põhjuseks lapsed, kes on vanemate nägemata mõne toote ostukorvi lisanud.